Pašvaldība atkārtoti aicina noslēgt kapu līgumus

05.03.2018.

Mārupes pašvaldība joprojām aicina līdz šim izveidoto ģimenes kapavietu uzturētājus, kuriem nav noslēgts līgums, vērsties pašvaldībā un noslēgt līgumu par kapavietu uzturēšanu. Pašvaldība arī vēlas uzsvērt, ka līgumu slēgšana ir bezmaksas, nekādi papildus maksājumi nebūs jāveic.

Saskaņā ar Mārupes pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 29/2016 “Mārupes kapsētu uzturēšanas noteikumi” ģimenes kapavietas uzturētājam ir pienākums noslēgt līgumu, kas piešķir tiesības personai lietot saistošajos noteikumos noteiktajā kārtībā piešķirtu un ierādītu kapavietu Mārupes kapsētās.

Katrā kapavietu uzturēšanas līgumā jānorāda saistību pārņēmējs, gadījumā, ja līguma slēdzējs turpmāk vairs nevarēs rūpēties par kapavietu apsaimniekošanu. Turpmākie apbedījumi ģimenes kapu brīvajās kapavietās vai virsapbedījumi būs iespējami tikai pēc kapavietas uzturētāja rakstiska iesnieguma saņemšanas.

Precīzākai un ātrākai informācijas apritei aicinām iesniegumā norādīt arī e-pasta adresi saziņai, kā arī iesniegumam pielikumā pievienot ģimenes kapavietas fotogrāfiju. Tos, kuru ģimenes kapavietās nav uzstādītas piemiņas plāksnes ar apbedīto vārdiem, aicinām sazināties ar kapu pārziņiem un dabā parādīt ģimenes kapavietu (Mārupes kapu pārzine Ilona Budkina, tel. 26673151, Mazcenu kapu pārzine Anna Smilga, tel. 26578920).

Lai noslēgtu kapavietu uzturēšanas līgumu:

1. Kapavietas uzturētājam jāaizpilda un pašvaldībā jāiesniedz iesnieguma veidlapa.

Veidlapa pieejama un iesniedzama:

  • domes sekretariātā Daugavas ielā 29, 2.stāvā
  • no 6.novembra klientu apkalpošanas centrā Daugavas ielā 29, 1.stāvā,
  • pašvaldības īpašumu pārvaldē pie pārvaldes vadītāja palīdzes, Jaunmārupē, Mazcenu alejā 35,
  • pie kapsētu pārzinēm.

Elektroniskā formātā veidlapa pieejama šeit.

2. Pēc iesnieguma saņemšanas, pašvaldības darbinieki salīdzinās saņemto informāciju ar situāciju kapsētā un ierakstiem kapu grāmatās, kā arī pārliecināsies, vai uz vienu ģimenes kapavietu nav pieteikušies vairāki kapavietas uzturētāji (pēc iesniegumu iesniegšanas termiņa beigām).

3. Pēc informācijas pārbaudes, sākot ar 2018.gada 1.martu, iesniedzējs saņems uzaicinājumu slēgt līgumu. Ja par vienu ģimenes kapavietu būs saņemti iesniegumi no vairākiem kapavietas uzturētājiem, visi pieteikumu iesniedzēji tiks uzaicināti uz pašvaldību, kur savstarpēji vienosies par līguma slēdzēju. Vienošanās tiks noslēgta rakstiski, un to pašvaldības darbinieku klātbūtnē parakstīs visi pieteikumu iesniedzēji.

Kādi dokumenti nepieciešami, lai noslēgtu līgumu?

  • Personu apliecinošs dokuments– pase vai ID.
  • Apbedīto miršanas apliecības (ja ir), lai to kopijas varētu pievienot datu bāzei.