Pakalpojumi

Īslaicīgas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojums institūcijā pilngadīgām personām

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Lai saņemtu pakalpojumu, persona vai tās likumiskais pārstāvis iesniedz Mārupes novada Sociālajā dienestā iesniegumu un uzrāda personas apliecinošu dokumentu.

Tiesības saņemt pakalpojumu ir pilngadīgām personām,  kurām nepieciešamais pakalpojuma apjoms pārsniedz aprūpei mājās vai dienas aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijā noteikto apjomu, un kuras ģimenes  locekļi nespēj nodrošināt personai nepieciešamo aprūpi nodarbinātības vai citu objektīvu iemeslu dēļ, personas atveseļošanās periodā vai līdz pakalpojuma saņemšanai ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijā.

Pašvaldība pakalpojumu apmaksā pilnā apmērā Mārupes novada Sociālā dienesta lēmumā norādītajā laika periodā neizvērtējot pakalpojuma saņēmēja ienākumus, un persona savu dzīvesvietu ir deklarējusi un faktiski dzīvo Mārupes novada administratīvajā teritorijā.
Pakalpojums ir terminēts un to piešķir uz laiku līdz 30 dienām kalendāra gadā.
 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē

Pakalpojuma apraksts

Īslaicīgas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojums institūcijā pilngadīgām personām ir paredzēts funkcionālo un garīgo spēju atjaunošanai personām, kurām funkcionālu traucējumu vai veselības stāvokļa dēļ ir objektīvas grūtības nodrošināt savas pamatvajadzības un uzlabot vai atjaunot sociālo funkcionēšanu. 

Termiņš
Līdz 1 mēnesim
Veidlapas
Iesniegums(18.9 KB)
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Sociālais dienests

  • Daugavas iela 29, Mārupe (tālr.67149869)
  • Mazcenu aleja 33/3, Jaunmārupe (tālr.67933735)
  • Centra iela 3, Piņķi (tālr.67914550)
  • Daudzfunkcionālais centrs "Babīte", Liepu aleja 17, Babīte (tālr.67914924)
  • Dienas centrs "Tīraine", Viršu iela 4, Tīraine (tālr.27873903)

Pirmdienās, ceturtdienās  9.00 - 18.00.

Dienas centrā Skulte, Skultes iela 31, Skulte (tālr.67806599)

Pirmdienās 10.00 – 14.00

Ceturtdienās 14.00 – 19.00 

e-pasts: socialaisdienests@marupe.lv

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Ģimenes ārsta izsniegtu izziņu par personas veselības stāvokli, kurā norādīts (- i) funkcionālo traucējumu veids (- i) un akūtas infekcijas (piemēram, plaušu tuberkuloze aktīvajā stadijā, akūtas infekcijas slimības) pazīmes (ja tādas ir), kas var ietekmēt sociālo pakalpojumu sniegšanas kārtību, kā arī norāda rekomendācijas aprūpei un profilaksei;

Psihiatra atzinumu par speciālo (psihiatrisko) kontrindikāciju neesamību normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, ja pakalpojums nepieciešams personai ar garīga rakstura traucējumiem.

Citus dokumentus pēc Mārupes novada Sociālā dienesta pieprasījuma, ja tie nepieciešami lēmuma pieņemšanai.

Pabalsts sociālās rehabilitācijas mērķu sasniegšanai

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Lai saņemtu pabalstu, persona vēršas Sociālajā dienestā ar iesniegumu, uzrāda personas apliecinošu dokumentu un iesniedz apliecinošus dokumentus par pabalsta nepieciešamību. 
Izdevumus apliecinoši dokumenti iesniedzami Sociālajā dienestā ne vēlāk kā trīs mēnešu laikā no izdevumu rašanās brīža.
Tiesības saņemt pabalstu sociālās rehabilitācijas mērķu sasniegšanai ir personām, kuras savu dzīvesvietu deklarējušas un ir sasniedzamas Mārupes novada administratīvajā teritorijā un atbilst trūcīgas vai maznodrošinātas mājsaimniecības statusam. 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē

Pakalpojuma saņemšanas veids:

Pabalstu izmaksā personai iesniegumā norādītajā kredītiestādes norēķinu kontā, skaidrā naudā Valsts akciju sabiedrības "Latvijas pasts" nodaļās vai pakalpojuma sniedzēja kredītiestādes norēķinu kontā.

Pakalpojuma apraksts

Pabalstu sociālās rehabilitācijas mērķu sasniegšanai personām sniedz, pamatojoties uz viņu materiālo resursu – ienākumu un īpašuma izvērtējumu, individuāli paredzot katras personas līdzdalību.

Pabalsts sociālās rehabilitācijas mērķu sasniegšanai tiek piešķirts personai, lai novērstu vai mazinātu invaliditātes, darbnespējas, atkarības vai vardarbības, brīvības atņemšanas soda izciešanas un citu faktoru izraisītās negatīvās sekas, nodrošinot sociālā statusa atgūšanu un iekļaušanos sabiedrībā, saskaņā ar individuālo sociālās rehabilitācijas plānu.

Pabalstu sociālās rehabilitācijas mērķu sasniegšanai piešķir nepārsniedzot 500 euro kalendāra gadā. Pabalstu var izmaksāt pa daļām saskaņā ar individuālo sociālās rehabilitācijas plānu.
 

Termiņš
Līdz 1 mēnesim
Veidlapas
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Sociālais dienests

  • Daugavas iela 29, Mārupe (tālr.67149869)
  • Mazcenu aleja 33/3, Jaunmārupe (tālr.67933735)
  • Centra iela 3, Piņķi (tālr.67914550)
  • Daudzfunkcionālais centrs "Babīte", Liepu aleja 17, Babīte (tālr.67914924)
  • Dienas centrs "Tīraine", Viršu iela 4, Tīraine (tālr.27873903)

Pirmdienās, ceturtdienās  9.00 - 18.00.

Dienas centrā Skulte, Skultes iela 31, Skulte (tālr.67806599)

Pirmdienās 10.00 – 14.00

Ceturtdienās 14.00 – 19.00 

e-pasts: socialaisdienests@marupe.lv

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

LR likums “Par pašvaldībām”.
LR Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likums.
MK noteikumi Nr. 809 “Noteikumi par mājsaimniecības materiālās situācijas izvērtēšanu un sociālās palīdzības saņemšanu”.
Mārupes novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 12/2021 “Par maznodrošinātas mājsaimniecības ienākumu slieksni un sociālās palīdzības pabalstiem Mārupes novadā”.
 

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Personu apliecinošs dokuments. 
Iesniegumu iesniedzot elektroniskā formā, personas identitāti apliecina elektroniskais paraksts.

Apliecinošie dokumenti par pabalsta nepieciešamību.
Izdevumus apliecinoši dokumenti iesniedzami Sociālajā dienestā ne vēlāk kā trīs mēnešu laikā no izdevumu rašanās brīža.

Pedagoģiski medicīniskā komisija

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Izglītojamā pieteikšana izpētei komisijas sēdē notiek telefoniski, klātienē vai ar elektroniskās saziņas līdzekļu starpniecību, norādot izglītojamā vārdu un uzvārdu, vecumu, izglītības iestādi un klasi, mācību/dzimto valodu, pieteikšanas iemeslu (īsu problēmas formulējumu), pieteicēju un tālruņa numuru, dzīvesvietu.

Komisija pieteicēju informē par dokumentiem, kurus nepieciešams iesniegt komisijā. Izglītojamo pieteikt var bērna likumiskais pārstāvis vai Izglītības iestāde.

Pakalpojuma apraksts

Mārupes novadā deklarēto pirmsskolas vecuma un sākumskolas (1. - 5.klase) vecuma bērnu pedagoģiski psiholoģiskā pārbaude, lai varētu noteiktu viņu spējām, veselības stāvoklim un attīstības līmenim atbilstošu vispārējās vai speciālās izglītības programmu.

Termiņš
1 mēnesis
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Klātiene:
Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde
Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167

E-pasts:

gitani@inbox.lv, elita.lecko@marupe.lv 

Tālrunis:
67687143, 26296156, 25448489

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Lai saņemtu nepieciešamo pakalpojumu nepieciešams -likumiskā pārstāvja iesniegums par izglītojamā intelektuālo spēju un veselības stāvokļa izvērtēšanu komisijā, izglītojamā likumiskais pārstāvis iesniegumu veidlapu var aizpildīt arī, ierodoties uz Komisijas sēdi. Ja izglītojamo uz Komisijas sēdi pavada aizbildnis, tad nepieciešams bāriņtiesas lēmums par aizbildņa iecelšanu.
1.     izglītojamā dzimšanas apliecība vai pase un likumiskā pārstāvja personu apliecinošs dokuments:
2.    ģimenes ārsta atzinums par izglītojamā vispārējo veselības stāvokli un izglītojamā anamnēzi, kurš izdots ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes, tajā skaitā atzinums par izglītojamā redzi un dzirdi;
3.    izglītības iestādes sniegtā informācija (2.pielikums), vai tās sagatavotais izglītojamā raksturojums, kuri izdoti ne agrāk kā vienu mēnesi pirms komisijas sēdes, sekmju izraksts un liecība kā arī individuālais izglītības plāns (ja tāds ir izstrādāts);
4.    izglītojamā darba burtnīcas, darba lapas, sekmju izrakstu, izdrukas no e – klases, mykoob u.c. mācību žurnāliem;
5.    logopēda vai audiologopēda un/vai speciālā pedagoga atzinumi par izglītojamo, kuri sagatavoti ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes;
6.    izglītības vai klīniskā psihologa atzinums par izglītojamo, kurš sagatavots ne agrāk kā gadu pirms komisijas sēdes. Izglītojamiem ar jauktiem attīstības traucējumiem (pirmsskolas izglītībā) – nepieciešamības gadījumā (atkarībā no traucējuma veida vai smaguma pakāpes) bērnu psihiatra/ psihiatra atzinums, kas izdots ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes un izglītojamiem ar mācīšanās traucējumiem (pamatizglītībā) –bērnu psihiatra/ psihiatra atzinums, kas izdots ne agrāk kā sešus mēnešus pirms komisijas sēdes; izglītojamiem ar garīgās veselības traucējumiem – bērnu psihiatra/ psihiatra, vai bērnu neirologa/ neirologa atzinums, kas izdots ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes; izglītojamiem ar garīgās attīstības traucējumiem – bērnu psihiatra/ psihiatra atzinums, kas izdots ne agrāk kā sešus mēnešus pirms komisijas sēdes; izglītojamiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem – bērnu psihiatra/ psihiatra atzinums, kas izdots ne agrāk kā sešus mēnešus pirms komisijas sēdes.
7.    citi speciālistu atzinumi (ja tādi ir), kas raksturo izglītojamā veselības stāvokli, spēju un attīstības līmeni. Vēlams izglītojamo intelektuālo spēju diagnostiku, zināšanu un prasmju izvērtējumu veikt iepriekš pie speciālistiem, kā arī ieteikt vecākiem nepieciešamības gadījumos jau pirms komisijas konsultēties ar bērnu psihiatru.

Kapavietas uzturēšanas līguma noslēgšana

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Jāiesniedz aizpildīta iesnieguma veidlapa.

Pašvaldības īpašumu pārvalde tuvākajā iespējamā laikā no iesnieguma saņemšanas pašvaldībā, pārbauda iesniegto informāciju un novērtē situāciju dabā, sagatavo kapavietas apsekošanas aktu.

Ne vēlāk kā viena mēneša laikā no uzaicinājuma saņemšanas,  kapavietas uzturētājs noslēdz kapavietas 

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

Klātiene

E-adrese

        
Pakalpojuma saņemšanas veids:

Klātiene     

Pakalpojuma apraksts

Ja pašvaldības kapsētās ir izveidota ģimenes kapavieta un nav noslēgts kapavietas uzturēšanas līgums ar pašvaldību.

Termiņš
1 mēnesis
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Pašvaldības īpašumu pārvalde

Centra iela 4, Piņķos, Babītes pagastā, Mārupes novadā

E-pasts: anita.strujevica@marupe.lv, ipasumu.parvalde@marupe.lv

Tālr. +371 27015486; 67687149 (kapsētu pārvaldniece)

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada pašvaldības domes 2023. gada 25. oktobra saistošie noteikumi Nr. 40/2023  „Mārupes novada  pašvaldības kapsētu uzturēšanas noteikumi” 

Tematiskā sadaļa

Jauna apbedījuma veikšana pašvaldības kapsētās esošā ģimenes kapavietā

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Jāiesniedz aizpildīta iesnieguma veidlapa ar klāt pievienotiem dokumentiem.
Pēc lēmuma pieņemšanas par kapavietas piešķiršanu, viena mēneša laikā ar personu tiek noslēgts kapavietas uzturēšanas līgums ar pašvaldību.

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

Klātiene   

E-adrese

      
Pakalpojuma saņemšanas veids:

Klātiene     

Pakalpojuma apraksts

Jauna apbedījuma veikšanai esošā ģimenes kapavietā pašvaldības kapsētās, kapavietas uzturētājam jāsaskaņo apbedījuma veikšana un jāveic grozījumi kapavietas uzturēšanas līgumā.

Termiņš
2 darba dienas
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Pašvaldības īpašumu pārvalde

Centra iela 4, Piņķos, Babītes pagastā, Mārupes novadā

E-pasts: anita.strujevica@marupe.lv, ipasumu.parvalde@marupe.lv

Tālr. +371 27015486; 67687149 (kapsētu pārvaldniece)

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada pašvaldības domes 2023. gada 25. oktobra saistošie noteikumi Nr. 40/2023  „Mārupes novada  pašvaldības kapsētu uzturēšanas noteikumi” 

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

-  Rakstveida iesniegums par jauna apbedījuma izveidošanu ģimenes kapos un izmaiņu reģistrēšanu noslēgtā kapavietu uzturēšanas līgumā;
-  Dzimtsarakstu nodaļas izsniegtas miršanas apliecības kopija (uzrādot oriģinālu);
-  Kremēta mirušā pelnu urnas apglabāšanas gadījumā – dokuments, kas apliecina kremēšanas faktu, kopiju (uzrādot oriģinālu);
-  Personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība).

Jaunas kapavietas piešķiršana pašvaldības kapsētās

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Jāiesniedz aizpildīta iesnieguma veidlapa ar klāt pievienotiem dokumentiem.

Pēc lēmuma pieņemšanas par kapavietas piešķiršanu, viena mēneša laikā ar personu tiek noslēgts kapavietas uzturēšanas līgums ar pašvaldību.

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

Klātiene 

E-adrese

        
Pakalpojuma saņemšanas veids:

Klātiene     

Pakalpojuma apraksts

Jaunas kapavietas pašvaldības kapsētās piešķir, ja mirušās personas pēdējā deklarētā dzīvesvieta vai personas, kura organizē mirušā apbedīšanu, laulātā, lejupējā (bērna) un augšupējā (vecāka vai vecvecāka) līnijā vai sānu līnijā (vientuļa brāļa vai māsas) apbedīšanai, deklarētā dzīvesvieta ir Mārupes novada administratīvā teritorija.

Termiņš
2 darba dienas
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Pašvaldības īpašumu pārvalde

Centra iela 4, Piņķos, Babītes pagastā, Mārupes novadā

E-pasts: anita.strujevica@marupe.lv, ipasumu.parvalde@marupe.lv

Tālr. +371 27015486; 67687149 (kapsētu pārvaldniece)
 

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada pašvaldības domes 2023. gada 25. oktobra saistošie noteikumi Nr. 40/2023  „Mārupes novada  pašvaldības kapsētu uzturēšanas noteikumi” 

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

-   Rakstveida iesniegums par kapavietas piešķiršanu un uzturēšanas tiesību piešķiršanu;

-   Dzimtsarakstu nodaļas izsniegtas miršanas apliecības kopija (uzrādot oriģinālu);

-   Kremēta mirušā pelnu urnas apglabāšanas gadījumā – dokuments, kas apliecina kremēšanas faktu, kopiju (uzrādot oriģinālu);

-   Personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība).

 

Pedagogu profesionālās pilnveides programmu saskaņošana

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Programmas pieteicējs Izglītības, kultūras un sporta pārvaldē iesniedz parakstītu rakstveida iesniegumu ar nepieciešamajiem dokumentiem.
Pēc dokumentu izvērtēšanas saskaņošanas komisija nosūta apstiprinājumu par programmas saskaņojumu uz pieteikumā norādīto e-pastu.

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule)
Klātienē

Pakalpojuma apraksts

Mārupes novada pašvaldības Izglītības, kultūras un sporta pārvalde saskaņo pedagogu profesionālās pilnveides programmas, kuras īsteno Mārupes novada pašvaldībā. Programmas saskaņošanai var iesniegt izglītības iestādes vai pedagogu profesionālās nevalstiskās organizācijas. 

Termiņš
1 mēneša laikā
Veidlapas
Pieteikums(19.46 KB)
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde

Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupe, Mārupes nov., LV – 2167

Tālr. 28446959, 67687144

E-pasts: agnese.mila@marupe.lv, izglitibas.parvalde@marupe.lv

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

2022.gada 26.janvāra Mārupes novada domes lēmums Nr.32 Par noteikumu “Kārtība, kādā tiek saskaņotas pedagogu profesionālās kvalifikācijas pilnveides programmas” apstiprināšanu.

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

-    parakstīta noteikta parauga Programma valsts valodā 
-    programmas apguves apliecinoša dokumenta (Apliecības) paraugu saskaņā ar 11.09.2018. Ministru Kabineta noteikumiem Nr. 569;
-    Programmas īstenotāja (nodarbības vadītāju) izglītības un darba pieredzes aprakstu (CV):
-    izziņu no izglītības iestādes par programmas realizāciju Pieteikumā norādītajā īstenošanas vietā. Izziņa nav jāpievieno, ja pedagogu tālākizglītības programmu iesniedz izglītības iestāde, kura programmu īsteno savās telpās.

Interešu izglītības un pieaugušo neformālas izglītības programmu licencēšana

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Lai saņemtu licenci, licences pieprasītājs dokumentus iesniedz Mārupes novada pašvaldībā. 
Komisija izskata saņemtos iesniegumus un tiem pievienotos dokumentus, pārbauda iesniegto dokumentu atbilstību Latvijas Republikas spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un 1 (viena) mēneša laikā pēc iesnieguma saņemšanas pieņem lēmumu par: licences izsniegšanu; atteikumu izsniegt licenci; papildu informācijas pieprasīšanu; izsniegtās licences anulēšanu; izsniegtās licences pagarināšanu; dublikāta izsniegšanu.

Licenci izsniedz licences pieprasītājam vai tā pilnvarotai personai elektroniskā veidā, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz licences pieprasītāja vai tā pilnvarotās personas iesniegumā norādīto e-pastu.

 

Klātiene/pasts

Mārupes novada pašvaldība

Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes nov., LV – 2167

Centra iela 4, Piņķi, Babītes pag., Mārupes nov. LV-2107

E-pasts

marupe@marupe.lv

babite@marupe.lv

 

 

Pakalpojuma apraksts

Juridiskām un fiziskām personām, kuras nav reģistrētas izglītības iestāžu reģistrā un vēlas īstenot interešu izglītības vai pieaugušo neformālās izglītības programmas, ir jāsaņem pašvaldībā licence.

Termiņš
1 mēnesis
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde
Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupes novads, LV – 2167
E-pasts:Izglitibas.parvalde@marupe.lv
Tālr. 29531106

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada pašvaldības domes 2023. gada 26. jūlijā  saistošie noteikumi Nr. 30/2023 ” Par interešu izglītības un pieaugušo neformālās izglītības programmu licencēšanas kārtību”

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Lai fiziska vai juridiska persona saņemtu licenci, pašvaldībā ir jāiesniedz šādi dokumenti:
1.    iesniegums (noteikta parauga veidlapa);
2.    licencējamā izglītības programma datorsalikumā, kurā norāda:
-    izglītības programmas nosaukumu;
-    izglītības programmas mērķi un uzdevumus;
-    izglītības programmas apjomu (stundu skaits);
-    izglītības programmas mērķauditoriju, norādot vecuma vai specializācijas grupas;
-    izglītības programmas saturu (tematiskais plāns);
-    izglītības programmas plānoto rezultātu aprakstu;
-    izglītības programmas īstenošanai nepieciešamā personāla izglītību apliecinošo dokumentu apliecinātas kopijas (neattiecas uz pieaugušo neformālās izglītības programmu);
3.    dokumenta, kas apliecina nodrošinājumu ar vietu (būve, telpa, zemesgabals u.c.) licencējamās izglītības programmas īstenošanai, oriģinālu vai apliecinātu kopiju;
4.    Izziņu no Sodu reģistra saskaņā ar Bērnu tiesības aizsardzības likuma 72. panta piektajā daļā noteikto, personām, kuras īstenos interešu izglītības programmas bērniem un jauniešiem, izņemot pašvaldības dibināto izglītības iestāžu pedagoģiskos darbiniekus.

Trauksmes celšana

Trauksmes celšana
Mārupes novada pašvaldībā ir izveidota iekšējā trauksmes celšanas sistēma atbilstoši Trauksmes celšanas likumam. Trauksmes celšana ir iespēja ikvienam veicināt likumīgu, godprātīgu, atklātu un pārredzamu iestādes darbību, izmantojot tiesības brīvi paust savu viedokli. Trauksmes celšanas likums palīdz Latvijas iedzīvotājiem novērst pārkāpumus un kaitējumu sabiedrības interesēm, vienlaikus aizsargājot trauksmes cēlējus no nelabvēlīgām sekām. No 2022. gada 4. februāra Latvijā spēkā ir jauns Trauksmes celšanas likums, kas pārņem ES Trauksmes cēlēju direktīvu, pilnveidojot līdzšinējo pieeju. Kas ir...

Atbalsts profesionālās ievirzes izglītības ieguvei

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Lai saņemtu pašvaldības līdzfinansējumu, izglītojamā likumiskais pārstāvis ne biežāk kā divas reizes kalendāra gadā (par periodu no 1. janvāra līdz 31. maijam un no 1. jūnija līdz  31. decembrim) iesniedz Mārupes novada pašvaldībā iesniegumu, kurā norāda:
•    izglītojamā vārdu, uzvārdu, personas kodu;
•    profesionālās ievirzes izglītības iestādi un akreditētu programmu, kuru izglītojamais apgūst;
•    norēķinu kontu uz kuru veicama pašvaldības līdzfinansējuma izmaksa. 

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē

Pakalpojuma apraksts

Mārupes novada pašvaldības dome noteikusi samaksas kārtību Mārupes novada pašvaldības izglītības iestāžu profesionālās ievirzes un interešu izglītības programmu īstenošanā.

Termiņš
30 dienas
Veidlapas
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Konsultācijas:

Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde,

Konrādu iela 5, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167

Tālr. 67687144, 22078432

E-pasts: izglitibas.parvalde@marupe.lv; agris.starts@marupe.lv

 

Dokumentu iesniegšana:

Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167

marupe@marupe.lv

 

 

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada pašvaldības  saistošie noteikumi 2023. gada 26. jūlija Nr. 28/2023 “Kārtība, kādā Mārupes novada pašvaldība līdzfinansē citu pašvaldību dibināto izglītības iestāžu profesionālās ievirzes izglītības akreditētu programmu apguvi”

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Iesniegums kuram  pievieno:
•    izglītības iestādes izrakstītus rēķinus 
o    Ja viens izglītojamais vienā izglītības iestādē apgūst vairākas profesionālās ievirzes akreditētas izglītības programmas, izglītības iestādes rēķinā jānorāda likumiskā pārstāvja līdzfinansējuma apmērs par katru akreditēto izglītības programmu atsevišķi.
o    Ja likumiskais pārstāvis līdzfinansējumu maksā par vairākiem izglītojamiem, izglītības iestādes rēķinā jānorāda līdzfinansējuma apmērs par katru izglītojamo atsevišķi
•    maksājumu apliecinošus dokumentus 
•    dokumentus, kas apliecina pašvaldības līdzfinansējuma piešķiršanas tiesisko pamatojumu (invaliditātes apliecība, 3+ ģimenes karte u.c.)

26. un 27. janvārī Babītes un Salas pagastā rīkos elektrotehnikas, lielgabarīta un videi bīstamo atkritumu nodošanas akciju; Pieteikšanās līdz 20. janvārim

12.12.2022.
Vides apsaimniekošanas uzņēmums SIA “Eco Baltia vide” aicina Babītes un Salas pagastu iedzīvotājus piedalīties nolietoto elektroiekārtu, lielgabarīta un mājsaimniecībā radušos videi kaitīgo atkritumu bezmaksas nodošanas akcijā, kas norisināsies 26. un 27. janvārī. Iedzīvotāji tiek aicināti līdz 20. janvārim (ieskaitot) pieteikt elektroiekārtu, lielgabarīta un bīstamo atkritumu izvešanu, reģistrējoties ŠEIT vai zvanot uz tālruņa numuru 8717 vai rakstot uz e-pasta adresi babite@ecobaltiavide.lv. Piesakoties obligāti jānorāda nododamo atkritumu veids, aptuvenais apjoms un precīza savākšanas vieta...

26. novembrī Tīrainē un Piņķos - rudens lapu nodošanas akcija

21.11.2022.
Ņemot vērā lielo pieprasījumu, pašvaldība pagarina rudens lapu nodošanas akciju un piedāvā iedzīvotājiem sestdien, 26. novembrī, no plkst. 10.00 - 13.00 Tīrainē un Piņķos vēl pēdējo reizi pirms ziemas sezonas nodot savāktās lapas. Tīrainē, Pakalniņu ielā (blakus garāžai Vecozolu ielā 103) norādītajos laikos būs pieejama SIA “Eco Baltia vide” specializētā atkritumu savākšanas mašīna, kurā pašiem no maisiem jāizber atvestās koku un krūmu lapas, zāle un lakstaugi bez jebkāda izmēra tūju zariem un skujām, jebkādiem citiem zariem un citu atkritumu piemaisījumiem. Maksimālais nododamais atkritumu...

Pabalsta piešķiršana medikamentu iegādei

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Jāierodas Mārupes novada pašvaldībā iesnieguma iesniegšanai.
Iesniegumam pievieno:
-    Izziņa par trūcīgas vai maznodrošināta ģimenes/personas statusu
-    Ārstējošā ārsta izziņa 027/u
-    Izdevumus apliecinošs dokuments.

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē

Pakalpojuma saņemšanas veids:

Pabalstu izmaksā pabalsta pieprasītājam iesniegumā norādītajā veidā - kredītiestādes norēķinu kontā vai skaidrā naudā Valsts akciju sabiedrības “Latvijas Pasts” nodaļās.

Pakalpojuma apraksts

Pabalsts trūcīgām vai maznodrošinātām personām medikamentiem līdz 200.00 EUR gadā.

Veidlapas
Iesniegums(21.52 KB)
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Sociālais dienests

  • Daugavas iela 29, Mārupe (tālr.67149869)
  • Mazcenu aleja 33/3, Jaunmārupe (tālr.67933735)
  • Centra iela 3, Piņķi (tālr.67914550)
  • Daudzfunkcionālais centrs "Babīte", Liepu aleja 17, Babīte (tālr.67914924)
  • Dienas centrs "Tīraine", Viršu iela 4, Tīraine (tālr.27873903)

Pirmdienās, ceturtdienās  9.00 - 18.00.

Dienas centrā Skulte, Skultes iela 31, Skulte (tālr.67806599)

Pirmdienās 10.00 – 14.00

Ceturtdienās 14.00 – 19.00 

e-pasts: socialaisdienests@marupe.lv

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

-    Izziņa par trūcīgas vai maznodrošināta ģimenes/personas statusu
-    Ārstējošā ārsta izziņa 027/u
-    Izdevumus apliecinošs dokuments.

Dzimšanas, laulības un miršanas apliecinošo dokumentu aktualizēšana, papildināšana, anulēšana vai atjaunošana

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

 Jāuzraksta iesniegums, norādot civilstāvokļa reģistru ieraksta labošanas, papildināšanas, atjaunošanas vai anulēšanas iemeslu un jāiesniedz Dzimtsarakstu nodaļā.
Nepieciešamie dokumenti:
- Latvijā derīgs personu apliecinošs dokuments- jāuzrāda oriģināls;
- Reģistra izmaiņas pamatojošie dokumenti vai to notariāli apliecinātas kopijas - jāuzrāda oriģināli;
- Dokumenti, kuros veicamas izmaiņas - jāiesniedz oriģināli;
- Ja pieprasītais dokuments ir reģistrēts pirms 1994. gada 1. janvāra, tad Dzimtsarakstu nodaļas darbinieks to pieprasa ievadīt sistēmā Rīgas pilsētas Dzimtsarakstu nodaļas darbiniekiem;
-  Apliecinājums par valsts nodevas samaksu.

Pakalpojuma apraksts

Dzimtsarakstu nodaļa aktualizē – labo, papildina vai anulē un atjauno dzimšanas, laulības un miršanas ierakstus un ja nepieciešams, izsniedz atkārtoti civilstāvokļa aktu reģistrāciju apliecinošu dokumentu.
Civilstāvokļa reģistrācijas dokumentu labošana ir nepareizu ziņu vai kļūdas izlabošana civilstāvokļa aktu reģistrā un uz ieraksta pamata personai izsniegtajā dzimšanas, laulības vai miršanas apliecībā.
Civilstāvokļa reģistrācijas dokumentu papildināšana ir trūkstošo ziņu ierakstīšana civilstāvokļa aktu reģistrā un uz ieraksta pamata personai izsniegtajā apliecībā.
Civilstāvokļa reģistrācijas dokumentu anulēšana tiek veikta, ja sastādīti divi reģistri par vienu un to pašu faktu.
Civilstāvokļa aktu reģistra ieraksta atjaunošana ir iepriekš reģistrēta, bet bojā gājuša vai pazuduša civilstāvokļa akta pārreģistrēšana.Šo pakalpojumu var saņemt jebkurā dzimtsarakstu nodaļā Latvijā neatkarīgi no deklarētās dzīvesvietas.

Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Dzimtsarakstu nodaļa
Daugavas iela 29, Mārupe,
Mārupes pag., Mārupes nov., LV-2167
Centra iela 4, Piņķi,
Babītes pag., Mārupes nov., LV-2107
Tālr. nr.: 67149878 (Mārupe), 67914292 (Piņķi)
E-pasta adrese: dzimtsaraksti@marupe.lv 

Tematiskā sadaļa

Būvatļaujas saņemšana

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Dokumentus var iesniegt tikai elektroniski Būvniecības informācijas sistēmā, iesniedzot tiesību aktos noteiktos būvniecības ieceres dokumentus pēc 01.01.2020. ierosinātai būvniecībai.

Ja būvniecība ierosināta pirms 01.01.2020., var pāriet uz elektronisku būvniecības dokumentācijas apriti Būvniecība informācijas sistēmā un iesniegt vēsturisko datu iesniegumu, bet papīra formātā dokumentus var iesniegt klātienē, pa e-pastu, pa pastu vai neklātienē, izmantojot pasta vai kurjera pakalpojumus.

Pakalpojuma apraksts

Ja plānojat veikt būvdarbus, ir nepieciešama būvatļauja. Ar 01.01.2020 visas būvniecības procesā nepieciešamās dokumentācijas aprite notiek tikai elektroniski būvniecības informācijas sistēmā (BIS).
Pakalapojums nodrošina ērtu un ātru būvniecības ieceres dokumentācijas sagatavošanu, saskaņošanu un iesniegšanu būvvaldē, sākot no atbilstošākā būvniecības iesnieguma veida (būvniecības iesniegums/ apliecinājuma karte/ paskaidrojuma raksts) un būvniecības veida (Jaunu būvju būvniecībai, kā arī esošu būvju pārbūvei, atjaunošanai, restaurācijai, nojaukšanai, novietošanai, lietošanas veida maiņai bez pārbūves un konservācijai) noteikšanas līdz ieceres apstiprināšanai vai vienkāršotās būvniecības procesa gadījumos paskaidrojuma raksta un apliecinājuma kartes akceptēšanai. 
Ja nepieciešama palīdzība veikt darbības BISā, izmantojiet iespēju pilnvarot būvspeciālistu vai citu uzticības personu veikt darbības BISā ar noteiktām tiesībām, piemēram, pārstāvēt personu kā ierosinātāju. Lietotājam jābūt autorizētam BIS publiskajā portālā.

Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada būvvalde
Mazcenu aleja 35, Jaunmārupe,
Mārupes pagasts, Mārupes novads
Apmeklētājus pieņem:
•    pirmdienās: 9.00 - 18.00;
•    ceturtdienās: 9.00 - 18.00.
 

Tematiskā sadaļa

Izziņa saņemšana par būves neesamību

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Lai pieprasītu pakalpojumu ir jāiesniedz dokumenti Būvniecības informācijas sistēmas publiskajā portālā.
Būvvalde pēc iesnieguma saņemšanas izdod dokumentu Būvniecības informācijas sistēmā – izziņu, kas apliecina būves neesamību dabā.
 

Pakalpojuma apraksts

Izziņas sagatavošana par būves neesamību iesniegšanai Zemesgrāmatā.

Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Būvvalde
Mazcenu aleja 35, Jaunmārupe,
Mārupes pagasts, Mārupes novads
Tālr. 67149863

E-pasts: marupes.bv@marupe.lv

Tematiskā sadaļa

Iesniegums pašvaldībai

PAŠVALDĪBA Iesniegumu pieņemšana Mārupes novada pašvaldībā Pašvaldības dokumentu kopiju, arhīva informācijas un izrakstu saņemšana IZGLĪTĪBA Iesniegums līdzfinansējuma saņemšanai citu pašvaldību dibināto izglītības iestāžu profesionālās ievirzes izglītības akreditēto programmu apguvei Iesniegums juridiskām personām interešu un pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošanai Iesniegums fiziskām personām interešu un pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošanai Pašvaldības līdzfinansējums bērna uzraudzības pakalpojuma saņemšanai (1,5 - 5gadi) Atbalsts profesionālās ievirzes...

Būvvaldes pakalpojumi

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Dokumentus var iesniegt tikai elektroniski Būvniecības informācijas sistēmā, iesniedzot tiesību aktos noteiktos būvniecības ieceres dokumentus.
Ja būvniecība ierosināta pirms 01.01.2020., var pāriet uz elektronisku būvniecības dokumentācijas apriti Būvniecība informācijas sistēmā un iesniegt vēsturisko datu iesniegumu, bet papīra formātā dokumentus var iesniegt klātienē, pa e-pastu, pa pastu vai neklātienē, izmantojot pasta vai kurjera pakalpojumus.

Pakalpojuma apraksts

Mārupes novada būvvaldes pieejamie pakalpojumi:

•    Būvniecības uzsākšanas nosacījumi izpildes apliecinājumu izvērtēšana – izvērtēšanas termiņš 5 darba dienas;
•    Būvatļaujas derīguma termiņa pagarināšana – izvērtēšanas termiņš 1 mēnesis;
•    Būvatļaujas izmaiņu iesnieguma izskatīšana – izvērtēšanas termiņš – 10 darba dienas;
•    Būvatļaujas pārreģistrācija – izpildes termiņš 14 kalendārās dienas;
•    Būvniecības ieceres dokumentācijas akceptēšana – izpildes termiņš – 1 mēnesis;
•    Būvniecības noslēguma fiksācija – izpildes termiņš 10 darba dienas;
•    Būvniecības uzsākšanas paziņojuma izskatīšana – izpildes termiņš 14 kalendārās dienas;
•    Būvprojekta derīguma termiņa pagarināšana – izpildes termiņš 10 darba dienas;
•    Būvprojekta izmaiņu iesnieguma izskatīšana – izpildes termiņš 14 kalendārās dienas;
•    Ieceres iesnieguma ar PN atzīmi izskatīšana – izpildes termiņš 1 mēnesis;
•    Ieceres iesnieguma ar PN un BUN atzīmi izskatīšana – izpildes termiņš 1 mēnesis;
•    Ieceres iesnieguma izskatīšana – izpildes termiņš 1 mēnesis;
•    Izziņas izsniegšana par jaunbūvi – izpildes termiņš 1 mēnesis;
•    Objekta pieņemšana ekspluatācijā – izpildes termiņš 10 darba dienas;
•    Paskaidrojuma raksta ar BUN atzīmi izskatīšana – izpildes termiņš 14 kalendārās dienas;
•    Paskaidrojumu raksta izskatīšana – izpildes termiņš 14 kalendārās dienas;
•    Paziņojuma būvdarbu pabeigšanas izskatīšana – izpildes termiņš 20 kalendārās dienas;
•    Paziņojuma par būvniecību pagarināšanas izskatīšana – izpildes termiņš 20 kalendārās dienas;
•    PN izpildes apliecinājumu izvērtēšana – izpildes termiņš 15 darba dienas;
•    PR/AK būvdarbu pabeigšana – izpildes termiņš 10 darba dienas;
•    PR/AK būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpilde – izpildes termiņš 5 darba dienas;
•    Projekta akceptēšana – izpildes termiņš 15 darba dienas;
•    Projekta izmaiņu akceptēšana – izpildes termiņš 14 kalendārās dienas;
•    Sūdzības iesnieguma izskatīšana – izpildes termiņš 1 mēnesis;
•    Vēsturisko datu iesnieguma izskatīšana – izpildes termiņš 1 mēnesis;
•    Vienkāršotās ieceres izmaiņu iesnieguma izskatīšana – izpildes termiņš 14 kalendārās dienas;
•    Paredzētās būves publiskā apspriešana – izpildes termiņš 1 mēnesis.

Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Būvvalde

Mazcenu aleja 35, Jaunmārupe,
Mārupes pagasts, Mārupes novads
Tālr.67149863
E-pasts: marupe.bv@marupe.lv
 

Tematiskā sadaļa

Atļaujas izsniegšana reklāmas izvietošanai

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Jāiesniedz reklāmas vai reklāmas objekta projektu Mārupes novada būvvaldē, kas sastāv no: 
Iesnieguma, kurā norādīta šāda informācija:
-dati par reklāmas devēju un reklāmas izplatītāju: vārds, uzvārds, personas kods, tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese (fiziskai personai), nosaukums (firma), reģistrācijas numurs, tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese (juridiskai personai);
-reklāmas vai reklāmas objekta izvietošanas adrese (izņemot mobilo reklāmu);
-reklāmas vai reklāmas objekta izvietošanas laiks (izņemot izkārtni);
Krāsainas reklāmas vai reklāmas objekta vizuālās skices vai fotomontāžas (divos eksemplāros, ja iesniedz personīgi vai nosūta pa pastu), norādot izmērus un mērogu (mobilai reklāmai mēroga vietā norāda izvietošanas veidu);
Papildefektu raksturojuma (piemēram, apgaismojums, skaņu efekti), ja tādi plānoti.
Reklāmas objektam bez piesaistes zemei, papildus iesniedz:
-reklāmas devēja rakstisku apliecinājumu, ka saņemta būves, zemes īpašnieka, valdītāja vai to pilnvarotas personas rakstiska piekrišana objekta izvietošanai, ja reklāmas objektu paredzēts izvietot uz citām personām piederoša nekustamā īpašuma;
-krāsainu uz objekta izvietojamās reklāmas vizuālo skici vai fotomontāžu (divos eksemplāros, ja iesniedz personīgi vai nosūta pa pastu), ja vienlaikus ar reklāmas objekta izvietošanu uz tā plānots izvietot reklāmu.
Reklāmas objektam ar piesaisti zemei, papildus iesniedz:
-Pieslēguma projektu un saskaņojumu ar attiecīgo inženierkomunikāciju turētāju, ja objektu nepieciešams pieslēgt elektropiegādes tīkliem vai citām inženierkomunikācijām, kā arī ar citiem inženierkomunikāciju turētājiem un trešajām personām, kuru īpašumtiesības tiek skartas;
-Apdares materiālu un krāsu risinājumu aprakstu;
-Krāsainu uz objekta izvietojamās reklāmas vizuālo skici vai fotomontāžu (divos eksemplāros, ja iesniedz personīgi vai nosūta pa pastu), ja vienlaikus ar objekta izvietošanu uz tā plānots izvietot reklāmu;
-Noteiktā kārtībā sagatavotu zemes vienības situācijas plānu, kurā attēlota objekta uzstādīšanas vieta;
-Zemes īpašnieka, valdītāja vai tā pilnvarotās personas rakstisku piekrišanu objekta izvietošanai, ja to paredzēts izvietot uz citām personām piederoša nekustamā īpašuma.
Izkārtnes izvietošanai, pašvaldībā papildus iesniedz šādus dokumentus:
- reklāmas devēja rakstisku apliecinājumu, ka saņemta būves, zemes īpašnieka, valdītāja vai to pilnvarotas personas rakstiska piekrišana izkārtnes izvietošanai, ja izkārtni paredzēts izvietot uz citām personām piederoša nekustamā īpašuma;
- pieslēguma projektu un saskaņojumu ar attiecīgo inženierkomunikāciju turētāju, ja objektu nepieciešams pieslēgt elektropiegādes tīkliem vai citām inženierkomunikācijām, kā arī ar citiem inženierkomunikāciju turētājiem un trešajām personām, kuru īpašumtiesības tiek skartas.
Mobilās reklāmas izvietošanai papildus norāda šādas ziņas:
- izvietojamo reklāmu skaitu;
- transportlīdzekļa valsts reģistrācijas numuru vai pašvaldības saistošajos noteikumos noteiktu specifisku identifikācijas numuru elektrotransportam, ja reklāmu plānots izvietot uz pasažieru sabiedriskā transportlīdzekļa;
- transportlīdzekļa piekabes (puspiekabes) valsts reģistrācijas numuru, ja reklāmu plānots izvietot uz piekabes (puspiekabes).

Visas reklāmas (izņemot reklāmas, kas tiek novietotas uz ēkas sienām) jāsaskaņo ar VAS “Latvijas Valsts ceļi”.
Reklāmas gar pašvaldības ceļiem papildus jāsaskaņo ar Mārupes Pašvaldības īpašumu pārvaldi.

Pakalpojuma apraksts

Persona, kura vēlas izvietot izkārtni, mobilo reklāmu, reklāmas objektu ar piesaisti zemei vai bez tās, tīkla reklāmu, kā arī citu reklāmu (piemēram, gaismas projekciju, afišu, plakātu, sludinājumu) publiskā vietā vai vietā, kas vērsta pret publisku vietu, iesniedz pašvaldībā saskaņošanai reklāmas vai reklāmas objekta projektu.
Pašvaldība izskata reklāmas vai reklāmas objekta projektu un izsniedz reklāmas vai reklāmas objekta izvietošanas atļauju.
Pašvaldība saskaņo arī izvietotās reklāmas un reklāmas objektu grafiskā dizaina nomaiņu.

Termiņš
7 darba dienu laikā
Veidlapas
Iesniegums(22.72 KB)
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Būvvalde
Mazcenu aleja 35, Jaunmārupe, Mārupes pagasts, Mārupes novads
Tālr.67149863
E-pasts:marupe.bv@marupe.lv

Apmeklētājus pieņem:
•    pirmdienās: 9.00 - 18.00;
•    ceturtdienās: 9.00 - 18.00.

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Reklāmas likums
(Saeima; likumi; 24.01.2000)
Kārtība, kādā saņemama atļauja reklāmas izvietošanai publiskās vietās vai vietās, kas vērstas pret publisku vietu
(Ministru kabinets; noteikumi; 732; 02.11.2012)
Priekšvēlēšanu aģitācijas likums
(Saeima; likumi; 01.01.2013)
 

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Iesniegums.
Citi nepieciešamie dokumenti.

Pieprasījums atmežošanas kompensācijas aprēķinam

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Mārupes novada būvvaldē jāiesniedz: 
Iesniegumu par būvniecības ieceri un Ministru kabineta 2012.gada 18.decembra noteikumu Nr.889 “Noteikumi par atmežošanas kompensācijas noteikšanas kritērijiem, aprēķināšanas un atlīdzināšanas kārtību” 11., 12. un 13. punktos paredzēto dokumentāciju atmežošanas kompensācijas aprēķinam;
Iesniegto dokumentāciju izvērtē Mārupes novada būvvalde un sagatavo pieprasījumu atmežošanas kompensācijai;
Sagatavotais pieprasījumu atmežošanas kompensācijai ar pievienotajiem dokumentiem tiek nosūtīts Rīgas reģionālajai virsmežniecībai;
Par aprēķināto kompensācijas apmēru Valsts meža dienesta Rīgas reģionālajā virsmežniecība informē Ierosinātāju.
Ierosinātājs veic apmaksu un informē Būvvaldi.

Pakalpojuma apraksts

Pirms atmežošanas veikšanas valstij ir jāsamaksā kompensācija par izdevumiem, saistītiem ar atmežošanas negatīvo seku novēršanu un jāsaņem atļauja. Atmežošanai paredzētajam mežam jābūt veiktai meža inventarizācijai.
Mārupes novada būvvalde izvērtē iesniegto dokumentāciju un sagatavo pieprasījumu atmežošanas kompensācijai.

Termiņš
1 mēnesis
Veidlapas
Iesniegums(31.81 KB)
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Būvvalde

Mazcenu aleja 35, Jaunmārupe, Mārupes pagasts, Mārupes novads

Tālr.67149863

E-pasts: marupe.bv@marupe.lv

Apmeklētājus pieņem:
•    pirmdienās: 9.00 - 18.00;
•    ceturtdienās: 9.00 - 18.00.
 

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Noteikumi par atmežošanas kompensācijas noteikšanas kritērijiem, aprēķināšanas un atlīdzināšanas kārtību
(Ministru kabinets; noteikumi; 889; 01.01.2013).
Kārtība, kādā lauksaimniecībā izmantojamo zemi ierīko mežā, kā arī izsniedz atļauju tās ierīkošanai
(Ministru kabinets; noteikumi; 118; 08.03.2013).
Mārupes novada Domes 2013.gada 18.jūnija saistošie noteikumi Nr.11 „Mārupes novada teritorijas plānojuma 2014.- 2026.gadam Teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumi un Grafiskā daļa”.

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Būvniecības iecere atbilst detālplānojumā vai novada teritorijas plānojumā noteiktajai atļautajai izmantošanai;
Nekustamajā īpašumā ir spēkā esošā meža inventarizācija 
Nekustamais īpašums ir reģistrēts Zemesgrāmatā 
Atmežošanas ierosinātājs ir nekustamā īpašuma īpašnieks vai pievienota attiecīga pilnvara vai līgumi, tai skaitā no pārējiem nekustamā īpašuma īpašniekiem, ja nekustamam īpašumam ir vairāki īpašnieki.
Iesniegums.
Citi nepieciešamie dokumenti.