Publiskie pasākumi un tirdzniecība

Atļaujas saņemšana ielu tirdzniecībai

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Pieteikumu atļaujas saņemšanai kopā ar pamatojošiem dokumentiem jāiesniedz Mārupes novada pašvaldībā.

 

Informācija par pakalpojuma apmaksu:

Pēc apstiprinājuma saņemšanas, atļaujas pieteicējs veic iemaksu Mārupes novada pašvaldības kontā, vai klātienē Mārupes novada pašvaldībā tikai ar norēķinu karti.

Pakalpojuma maksa: dienā - 1,40 EUR mēnesī - 28,00 EUR

Maksājuma rekvizīti:

Saņēmējs: Mārupes novada pašvaldība

Reģ.Nr.: 90000012827

AS “SEB Banka”

Konts: LV69UNLA0003011130405 Kods: UNLALV2X

No Pašvaldības nodevas samaksas atbrīvojami: - Mārupes novadā deklarētās personas, kuras ir pirmās un otrās grupas invalīdi, personas (ģimenes), kuras audzina bērnus ar invaliditāti, maznodrošinātās vai trūcīgas personas, un kuras tirgo pašu audzētu vai pašu ražotu produkciju; - Pašvaldības organizēto pasākumu dalībnieki.

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē
Iestādes e-pakalpojums (mājaslapa)


Pakalpojuma saņemšanas veids:
E-adrese, e-pasts  (ja dokuments parakstīts ar drošu elektronisko parakstu)
Klātiene
Pasts

Pakalpojuma apraksts

Atļaujas saņemšana preču pārdošanai pašvaldības iekārtotās vai ar pašvaldību saskaņotās publiskās vietās, tai skaitā tirdzniecība no pārvietojamā mazumtirdzniecības punkta.

Termiņš
5 darba dienas
Pakalpojuma maksa
Dienas – 1,40 EUR Mēnesis – 28,00 EUR
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada pašvaldība
Klientu apkalpošanas centrs

Daugavas iela 29, Mārupe
Mārupes novads, LV-2167
Tālr. 67934695
e-pasts: marupe@marupe.lv

Centra iela 4, Piņķi
Babītes pagasts, Mārupes novads, LV-2107

Darba laiks:
Pirmdienās, ceturtdienās: 9.00-18.00
Otrdienās, trešdienās: 9.00-17.00
Piektdienās: 9.00-15.00

 

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

1. Atsevišķu uzņēmējdarbības veidu veikšanai nepieciešamās speciālās atļaujas (licences); 
2. Limitēto dabas resursu (zivju, medījumu, ogu, augu u.c.) ieguves atļauja vai izziņa par zemes lietošanas tiesībām, lai noteiktu pārdodamās produkcijas izcelsmi; 
3. Normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā reģistrēta kases aparāta tehniskā pases kopija (kvīšu grāmatiņas kopija); 
4. Nekustamā īpašuma īpašnieka rakstiska piekrišana par tirdzniecības vietas ierīkošanu, ja tirdzniecības vietu paredzēts ierīkot privātīpašumā esošajā teritorijā;
5. Saskaņojumu ar pasākuma rīkotāju par tirdzniecības veikšanu pasākuma norises laikā un vietā, ja tirdzniecība paredzēta attiecīgā pasākuma norises laikā un vietā.

Atļauja izbraukuma tirdzniecībai ar alkoholiskajiem dzērieniem publisko pasākumu norises vietās

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Lai saņemtu atļauju, komersants iesniedz iesniegumu Mārupes novada pašvaldībai, pievienojot iesniedzamos dokumentus.

 

Palpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē
Iestādes e-pakalpojums (mājaslapa)

Pakalpojuma saņemšanas veids:
Klātiene
Pasts
E-pasts, e-adrese  (ja dokuments parakstīts ar drošu elektronisko parakstu)

Pakalpojuma apraksts

Atļaujas izsniegšana alkoholisko dzērienu mazumtirdzniecībai novietnēs, norādot saskaņojuma izsniegšanas datumu, laikposmu kalendāra gadā, uz kādu atļauta alkoholisko dzērienu mazumtirdzniecība novietnē. Atļaujā var būt noteikts maksimāli pieļaujamais absolūtais spirta daudzums alkoholiskajos dzērienos.

Pakalpojuma maksa
10,00 EUR dienā
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada pašvaldība
Daugavas iela 29, Mārupe
Mārupes nov., LV-2167
Tel. 67149874
e-pasts: marupe@marupe.lv

 

 

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

• Speciālās atļaujas (licences) alkoholisko dzērienu mazumtirdzniecībai apliecināta kopijas;
• Rakstiska piekrišana no pasākuma rīkotāja;
• Kases aparāta tehniskās pases kopija;
• Tirdzniecības vietas atrašanās vieta (adrese), un nekustamā īpašuma īpašnieka saskaņojums, ja nekustamais īpašums nepieder komersantam;
• Informācija par alkoholisko dzērienu veidiem un absolūtā spirta daudzumu alkoholiskajos dzērienos;
• Komersanta reģistrācijas apliecības kopija 
Izbraukuma tirdzniecībā publisko pasākumu norises vietās drīkst tirgot tikai izlejamos alkohola dzērienus, kā arī pudelēs (iepakojumā) esošos alkoholiskos dzērienus, ja tie  ražoti no savā īpašumā vai valdījumā esošajos dārzos un dravās iegūtajiem produktiem vai savvaļā augošiem augiem, neizmantojot spirtu vai citu saražotos alkoholiskos dzērienus. Ja alkoholiskie dzērieni šī punkta kārtībā tiek piedāvāti mazumtirdzniecībai pudelēs (iepakojumā), to tirdzniecība ir atļauta tikai Alkoholisko dzērienu aprites likumā noteiktā laika posmā.

Atļaujas saņemšana publisku pasākumu organizēšanai

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Lai pieteiktu publisku pasākumu un saņemtu atļauju tā rīkošanai, pasākuma organizators, ne vēlāk kā 15 dienas pirms plānotā publiskā pasākuma norises sākuma, iesniedz iesniegumu un nepieciešamo dokumentāciju Mārupes novada pašvaldībā. 

Pēc dokumentu izvērtēšanas Mārupes novada pašvaldība paziņo publiskā pasākuma pieteicējam par atļaujas izsniegšanu vai noraidīšanu.

 

Palpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē
Iestādes e-pakalpojums (mājaslapa)

Pakalpojuma saņemšanas veids:
Klātiene
Pasts
E-adrese, e-pasts (ja dokumentu paraksta ar drošu elektronisko parakstu)

Pakalpojuma apraksts

Fiziskās vai juridiskās personas plānota un organizēta sabiedrībai pieejama svētku, piemiņas, izklaides, sporta vai atpūtas pasākuma publiskā vietā neatkarīgi no īpašuma piederības saskaņošana (atļaujas izsniegšana vai atteikums izsniegt atļauju).

Termiņš
10 dienas
Veidlapas
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada pašvaldība
Klientu apkalpošanas centrs

Daugavas iela 29, Mārupe
Mārupes nov., LV-2167
tel. 67934695
e-pasts: marupe@marupe.lv

 

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu
Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

1. To līgumu kopijas, kurus pasākuma organizators noslēdzis ar kārtības uzturētājiem, personām, kas atbildīgas par publiska pasākuma tehnisko drošību, kā arī sabiedrisko kārtību un drošību, uzrādot oriģinālus;
2. Detalizētu pasākuma plānu;
3. Pasākuma norises vietas īpašnieka rakstveida piekrišanu tā rīkošanai, ja viņš nav pasākuma organizators;
4. Ja plānotais publiskais pasākums paredz sporta sacensības, pasākuma organizators papildus minētajiem dokumentiem iesniegumam pievieno sporta sacensību nolikumu;
5. Ja plānotais publiskais pasākums paredz sacensības autosportā, motosportā vai ūdens motosportā, pasākuma organizators papildus minētajiem dokumentiem iesniegumam pievieno Sporta likumā noteiktajā kārtībā attiecīgajā sporta veidā atzītās sporta federācijas izsniegtu sacensību norises vietas (trases) licences un attiecīgajā sporta veidā licencēta atbilstošas kategorijas galvenā tiesneša licences kopijas, uzrādot oriģinālu, vai notariāli apliecinātas kopijas;
6. Ja publiska pasākuma norises vietā atradīsies vai tiks izmantotas bīstamas iekārtas, pasākuma organizators iesniegumam pievieno normatīvajos aktos paredzēto bīstamo iekārtu valdītājam to lietošanai nepieciešamo atļauju un citu šo iekārtu ekspluatācijai nepieciešamo dokumentu kopijas, uzrādot oriģinālus;
7. Iesniedzot iesniegumu, pasākuma organizators uzrāda personu apliecinošu dokumentu, bet juridiskās personas pārstāvis — arī dokumentus, kas apliecina viņa tiesības pārstāvēt attiecīgo juridisko personu;

Izziņa par lauksaimniecības zemes izmantošanu - iesniegšanai tirdzniecības vietā

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Mārupes novada pašvaldībā jāiesniedz iesniegums.

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē

Pakalpojuma saņemšanas veids:
Klātiene
Pasts
E-adrese, e-pasts (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu)

Pakalpojuma apraksts

Izziņa tiek izmantota, lai iegūtu tirdzniecības atļauju publiskās vietās un tirgos, t.sk. Rīgas centrāltirgū un Āgenskalna tirgū. 
Izziņa apliecina, ka lauksaimniecības produkcija tiek ražota konkrētajā nekustamajā īpašumā Mārupes novadā.

Termiņš
5 darba dienas
Pakalpojuma maksa
Eur 1,40 nodeva
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Klātiene

Mārupes novada pašvaldība, Daugavas iela 29, Mārupes novada dome, Mārupe, LV 2167

Pasts

Mārupes novada pašvaldība, Daugavas iela 29, Mārupes novada dome, Mārupe, LV 2167

E-pasts

marupe@marupe.lv

Tālrunis

29537466

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

1. Ministru kabineta noteikumi Nr.440 “Noteikumi par tirdzniecības veidiem, kas saskaņojami ar pašvaldību, un tirdzniecības organizēšanas kārtību” (12.05.2010);

2. Mārupes novada pašvaldības domes SAISTOŠIE NOTEIKUMI NR.21/2021 “Par nodevu pašvaldības izstrādāto oficiālo dokumentu un apliecinātu to kopiju saņemšanai” (16.11.2021.)

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Personas iesniegums