Izglītība

Pedagoģiski medicīniskā komisija

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Izglītojamā pieteikšana izpētei komisijas sēdē notiek telefoniski, klātienē vai ar elektroniskās saziņas līdzekļu starpniecību, norādot izglītojamā vārdu un uzvārdu, vecumu, izglītības iestādi un klasi, mācību/dzimto valodu, pieteikšanas iemeslu (īsu problēmas formulējumu), pieteicēju un tālruņa numuru, dzīvesvietu.

Komisija pieteicēju informē par dokumentiem, kurus nepieciešams iesniegt komisijā. Izglītojamo pieteikt var bērna likumiskais pārstāvis vai Izglītības iestāde.

Pakalpojuma apraksts

Mārupes novadā deklarēto pirmsskolas vecuma un sākumskolas (1. - 5.klase) vecuma bērnu pedagoģiski psiholoģiskā pārbaude, lai varētu noteiktu viņu spējām, veselības stāvoklim un attīstības līmenim atbilstošu vispārējās vai speciālās izglītības programmu.

Termiņš
1 mēnesis
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Klātiene:
Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde
Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167

E-pasts:

gitani@inbox.lv, elita.lecko@marupe.lv 

Tālrunis:
67687143, 26296156, 25448489

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Lai saņemtu nepieciešamo pakalpojumu nepieciešams -likumiskā pārstāvja iesniegums par izglītojamā intelektuālo spēju un veselības stāvokļa izvērtēšanu komisijā, izglītojamā likumiskais pārstāvis iesniegumu veidlapu var aizpildīt arī, ierodoties uz Komisijas sēdi. Ja izglītojamo uz Komisijas sēdi pavada aizbildnis, tad nepieciešams bāriņtiesas lēmums par aizbildņa iecelšanu.
1.     izglītojamā dzimšanas apliecība vai pase un likumiskā pārstāvja personu apliecinošs dokuments:
2.    ģimenes ārsta atzinums par izglītojamā vispārējo veselības stāvokli un izglītojamā anamnēzi, kurš izdots ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes, tajā skaitā atzinums par izglītojamā redzi un dzirdi;
3.    izglītības iestādes sniegtā informācija (2.pielikums), vai tās sagatavotais izglītojamā raksturojums, kuri izdoti ne agrāk kā vienu mēnesi pirms komisijas sēdes, sekmju izraksts un liecība kā arī individuālais izglītības plāns (ja tāds ir izstrādāts);
4.    izglītojamā darba burtnīcas, darba lapas, sekmju izrakstu, izdrukas no e – klases, mykoob u.c. mācību žurnāliem;
5.    logopēda vai audiologopēda un/vai speciālā pedagoga atzinumi par izglītojamo, kuri sagatavoti ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes;
6.    izglītības vai klīniskā psihologa atzinums par izglītojamo, kurš sagatavots ne agrāk kā gadu pirms komisijas sēdes. Izglītojamiem ar jauktiem attīstības traucējumiem (pirmsskolas izglītībā) – nepieciešamības gadījumā (atkarībā no traucējuma veida vai smaguma pakāpes) bērnu psihiatra/ psihiatra atzinums, kas izdots ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes un izglītojamiem ar mācīšanās traucējumiem (pamatizglītībā) –bērnu psihiatra/ psihiatra atzinums, kas izdots ne agrāk kā sešus mēnešus pirms komisijas sēdes; izglītojamiem ar garīgās veselības traucējumiem – bērnu psihiatra/ psihiatra, vai bērnu neirologa/ neirologa atzinums, kas izdots ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes; izglītojamiem ar garīgās attīstības traucējumiem – bērnu psihiatra/ psihiatra atzinums, kas izdots ne agrāk kā sešus mēnešus pirms komisijas sēdes; izglītojamiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem – bērnu psihiatra/ psihiatra atzinums, kas izdots ne agrāk kā sešus mēnešus pirms komisijas sēdes.
7.    citi speciālistu atzinumi (ja tādi ir), kas raksturo izglītojamā veselības stāvokli, spēju un attīstības līmeni. Vēlams izglītojamo intelektuālo spēju diagnostiku, zināšanu un prasmju izvērtējumu veikt iepriekš pie speciālistiem, kā arī ieteikt vecākiem nepieciešamības gadījumos jau pirms komisijas konsultēties ar bērnu psihiatru.

Pedagogu profesionālās pilnveides programmu saskaņošana

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Programmas pieteicējs Izglītības, kultūras un sporta pārvaldē iesniedz parakstītu rakstveida iesniegumu ar nepieciešamajiem dokumentiem.
Pēc dokumentu izvērtēšanas saskaņošanas komisija nosūta apstiprinājumu par programmas saskaņojumu uz pieteikumā norādīto e-pastu.

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule)
Klātienē

Pakalpojuma apraksts

Mārupes novada pašvaldības Izglītības, kultūras un sporta pārvalde saskaņo pedagogu profesionālās pilnveides programmas, kuras īsteno Mārupes novada pašvaldībā. Programmas saskaņošanai var iesniegt izglītības iestādes vai pedagogu profesionālās nevalstiskās organizācijas. 

Termiņš
1 mēneša laikā
Veidlapas
Pieteikums(19.46 KB)
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde

Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupe, Mārupes nov., LV – 2167

Tālr. 28446959, 67687144

E-pasts: agnese.mila@marupe.lv, izglitibas.parvalde@marupe.lv

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

2022.gada 26.janvāra Mārupes novada domes lēmums Nr.32 Par noteikumu “Kārtība, kādā tiek saskaņotas pedagogu profesionālās kvalifikācijas pilnveides programmas” apstiprināšanu.

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

-    parakstīta noteikta parauga Programma valsts valodā 
-    programmas apguves apliecinoša dokumenta (Apliecības) paraugu saskaņā ar 11.09.2018. Ministru Kabineta noteikumiem Nr. 569;
-    Programmas īstenotāja (nodarbības vadītāju) izglītības un darba pieredzes aprakstu (CV):
-    izziņu no izglītības iestādes par programmas realizāciju Pieteikumā norādītajā īstenošanas vietā. Izziņa nav jāpievieno, ja pedagogu tālākizglītības programmu iesniedz izglītības iestāde, kura programmu īsteno savās telpās.

Interešu izglītības un pieaugušo neformālas izglītības programmu licencēšana

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Lai saņemtu licenci, licences pieprasītājs dokumentus iesniedz Mārupes novada pašvaldībā. 
Komisija izskata saņemtos iesniegumus un tiem pievienotos dokumentus, pārbauda iesniegto dokumentu atbilstību Latvijas Republikas spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un 1 (viena) mēneša laikā pēc iesnieguma saņemšanas pieņem lēmumu par: licences izsniegšanu; atteikumu izsniegt licenci; papildu informācijas pieprasīšanu; izsniegtās licences anulēšanu; izsniegtās licences pagarināšanu; dublikāta izsniegšanu.

Licenci izsniedz licences pieprasītājam vai tā pilnvarotai personai elektroniskā veidā, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz licences pieprasītāja vai tā pilnvarotās personas iesniegumā norādīto e-pastu.

 

Klātiene/pasts

Mārupes novada pašvaldība

Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes nov., LV – 2167

Centra iela 4, Piņķi, Babītes pag., Mārupes nov. LV-2107

E-pasts

marupe@marupe.lv

babite@marupe.lv

 

 

Pakalpojuma apraksts

Juridiskām un fiziskām personām, kuras nav reģistrētas izglītības iestāžu reģistrā un vēlas īstenot interešu izglītības vai pieaugušo neformālās izglītības programmas, ir jāsaņem pašvaldībā licence.

Termiņš
1 mēnesis
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde
Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupes novads, LV – 2167
E-pasts:Izglitibas.parvalde@marupe.lv
Tālr. 29531106

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada pašvaldības domes 2023. gada 26. jūlijā  saistošie noteikumi Nr. 30/2023 ” Par interešu izglītības un pieaugušo neformālās izglītības programmu licencēšanas kārtību”

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Lai fiziska vai juridiska persona saņemtu licenci, pašvaldībā ir jāiesniedz šādi dokumenti:
1.    iesniegums (noteikta parauga veidlapa);
2.    licencējamā izglītības programma datorsalikumā, kurā norāda:
-    izglītības programmas nosaukumu;
-    izglītības programmas mērķi un uzdevumus;
-    izglītības programmas apjomu (stundu skaits);
-    izglītības programmas mērķauditoriju, norādot vecuma vai specializācijas grupas;
-    izglītības programmas saturu (tematiskais plāns);
-    izglītības programmas plānoto rezultātu aprakstu;
-    izglītības programmas īstenošanai nepieciešamā personāla izglītību apliecinošo dokumentu apliecinātas kopijas (neattiecas uz pieaugušo neformālās izglītības programmu);
3.    dokumenta, kas apliecina nodrošinājumu ar vietu (būve, telpa, zemesgabals u.c.) licencējamās izglītības programmas īstenošanai, oriģinālu vai apliecinātu kopiju;
4.    Izziņu no Sodu reģistra saskaņā ar Bērnu tiesības aizsardzības likuma 72. panta piektajā daļā noteikto, personām, kuras īstenos interešu izglītības programmas bērniem un jauniešiem, izņemot pašvaldības dibināto izglītības iestāžu pedagoģiskos darbiniekus.

Atbalsts profesionālās ievirzes izglītības ieguvei

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Lai saņemtu pašvaldības līdzfinansējumu, izglītojamā likumiskais pārstāvis ne biežāk kā divas reizes kalendāra gadā (par periodu no 1. janvāra līdz 31. maijam un no 1. jūnija līdz  31. decembrim) iesniedz Mārupes novada pašvaldībā iesniegumu, kurā norāda:
•    izglītojamā vārdu, uzvārdu, personas kodu;
•    profesionālās ievirzes izglītības iestādi un akreditētu programmu, kuru izglītojamais apgūst;
•    norēķinu kontu uz kuru veicama pašvaldības līdzfinansējuma izmaksa. 

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē

Pakalpojuma apraksts

Mārupes novada pašvaldības dome noteikusi samaksas kārtību Mārupes novada pašvaldības izglītības iestāžu profesionālās ievirzes un interešu izglītības programmu īstenošanā.

Termiņš
30 dienas
Veidlapas
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Konsultācijas:

Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde,

Konrādu iela 5, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167

Tālr. 67687144, 22078432

E-pasts:

 izglitibas.parvalde@marupe.lv

agris.starts@marupe.lv

 

Dokumentu iesniegšana:

Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167

marupe@marupe.lv

 

 

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada pašvaldības  saistošie noteikumi 2023. gada 26. jūlija Nr. 28/2023 “Kārtība, kādā Mārupes novada pašvaldība līdzfinansē citu pašvaldību dibināto izglītības iestāžu profesionālās ievirzes izglītības akreditētu programmu apguvi”

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Iesniegums kuram  pievieno:
•    izglītības iestādes izrakstītus rēķinus 
o    Ja viens izglītojamais vienā izglītības iestādē apgūst vairākas profesionālās ievirzes akreditētas izglītības programmas, izglītības iestādes rēķinā jānorāda likumiskā pārstāvja līdzfinansējuma apmērs par katru akreditēto izglītības programmu atsevišķi.
o    Ja likumiskais pārstāvis līdzfinansējumu maksā par vairākiem izglītojamiem, izglītības iestādes rēķinā jānorāda līdzfinansējuma apmērs par katru izglītojamo atsevišķi
•    maksājumu apliecinošus dokumentus 
•    dokumentus, kas apliecina pašvaldības līdzfinansējuma piešķiršanas tiesisko pamatojumu (invaliditātes apliecība, 3+ ģimenes karte u.c.)

Iedzīvotāju konsultēšana izglītības jautājumos

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Konsultācijas iespējams saņemt klātienē, piesakoties iepriekš.
Kā arī Iesūtot elektroniski, jautājumu uz e-pastu.

Pakalpojuma apraksts

Konsultācijas tiek sniegtas jautājumos, kas saistīti ar izglītības iegūšanas iespējām Mārupes novadā:
•    izglītības procesa norise pašvaldības izglītības iestādēs,
•     iespējas saņemt pašvaldības līdzfinansējumu,
•     iegūt izglītību privātajās izglītības iestādēs vai pie privātā pakalpojumu sniedzēja,
•     izglītības iestāžu darbības atbilstība normatīvajiem aktiem.
Konsultācijas:
•    karjerizglītības jomā,
•    neformālās, kā arī mūžizglītības iespējas pašvaldībā ,
•    pedagogu profesionālā pilnveide,
•    interešu izglītības programmu licencēšana,
•    pedagoģiski medicīniskā komisija,
•    Atbalsts bērniem ar īpašam vajadzībām.
  Un citi  ar izglītības jomas darbību saistīti jautājumi. 

Termiņš
14 darba dienu laikā
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Klātiene/pasts

Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde

Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupe, Mārupes nov., LV – 2167

E-pasts

elita.lecko@marupe.lv
anda.ozolina@marupe.lv

Telefons

25448489, 29169314, 67687144

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Nav

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Nav

Skolēnu nodarbinātība skolēnu vasaras brīvlaikā

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Mārupes novada pašvaldība aprīļa mēneša beigās izsludina konkursu uz vakantajām darba vietām, kurām pretendenti piesakās, aizpildot elektronisko pieteikuma anketu pašvaldības tīmekļa vietnē www.marupe.lv  Pēc saņemto pieteikumu apstrādes Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde elektroniski sazinās ar potenciālajiem darba ņēmējiem par apstiprināto darba vietu. Pēc saņemtā apstiprinājuma potenciālais darba ņēmējs ar pakalpojuma saņemšanai nepieciešamajiem dokumentiem vēršas pie Mārupes novada personāla lietu pārzines darba līguma noslēgšanai.  

Pakalpojuma apraksts

Mārupes novada pašvaldība organizē skolēnu nodarbinātības pasākumus vasaras brīvlaikā no 1. jūnija līdz 31. augustam Mārupes pašvaldībā, bērniem un pusaudžiem vecumā no 13 (pilni 13 gadi, stājoties darbā) līdz 19 gadiem, kuri mācās pašvaldības vispārējās izglītības vai profesionālās izglītības iestādēs un kuru dzīves vieta ir deklarēta Mārupes pašvaldības teritorijā. Paredzētās darba vietas – Mārupes novada pašvaldības iestādēs palīgstrādnieka jomā (vecumā no 13 līdz 18 gadiem) un strādājot par pirmsskolas izglītības iestāžu audzinātāju palīgiem (vecumā no 15 līdz 19 gadiem). 

Termiņš
20 darba dienu laikā
Veidlapas
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde

Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupe, Mārupes nov., LV – 2167

Tālr.22022054

E-pasts: elina.kremere@marupe.lv

 

Mārupes novada pašvaldība

Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupe, Mārupes nov., LV – 2167

 

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada pašvaldības domes 2023. gada 29.marta lēmumu Nr. 19 “Kārtība, kādā Mārupes novada pašvaldība organizē izglītojamo nodarbinātības pasākumus vasaras brīvlaikā”  

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Piesakoties darbā potenciālie darbinieki iesniedz:

1. Iesniegumu (elektroniski);

2. Apliecinājumu no vecākiem vai likumīgajiem aizbildņiem, ja jaunietis ir jaunāks par 18 gadiem;

3. Ārsta izziņu par veselības stāvokli vai Medicīnisko grāmatiņu (pirmsskolas izglītības iestādes audzinātājas palīgam) pirms darba uzsākšanas;

4. Valsts ieņēmumu dienestā jānokārto elektroniskā nodokļu grāmatiņa.

Pašvaldības līdzfinansējums vispārējās pamatizglītības un vidējās izglītības apguvei privātajās vispārējās izglītības iestādēs

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Privātā skola iesniedz pašvaldībā iesniegumu kurā norāda atbalsta pieprasīšanas pamatojumu.
Pēc dokumentu izvērtēšanas pašvaldība sagatavo līgumu par atbalsta piešķiršanu, kuru pēc parakstīšanas no pašvaldības puses iesniedz parakstam privātajai skolai.

Atbalsts tiek piešķirts par skolēnu, kura deklarētā dzīvesvieta ir Mārupes novada administratīvajā teritorijā.

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule)
Klātienē

Pakalpojuma apraksts

No 2023. gada 1. septembra atbalstu piemēro tām privātajām izglītības iestādēm, kurās vispārējo izglītību un profesionālo izglītību pamatizglītības un vidējās izglītības pakāpē iegūst valsts valodā, izņēmuma gadījumos, atbilstoši Izglītības likuma 9. panta otrajā daļā noteiktajos gadījumos.

Piešķirtais atbalsts ir izlietojams tikai pedagogu darba samaksas finansēšanai.

Nosacījumi līdzfinansējuma piešķiršanai:
izglītojamajam jābūt deklarētam Mārupes novada pašvaldības administratīvajā teritorijā;
Skolai jābūt noslēgtam līgumam ar Mārupes novada pašvaldību.

Termiņš
10 darba dienu laikā
Veidlapas
Iesniegums(21.25 KB)
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Klātiene

Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde

Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupe, Mārupes nov., LV – 2167

Tālr. 29556531

E-pasts

izglitibas.parvalde@marupe.lv, marupe@marupe.lv

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

2022. gada 28. decembra Mārupes novada pašvaldības domes lēmums Nr. 21 “Par finansiālu atbalstu privātajām izglītības iestādēm, kurās īsteno vispārējo izglītību un profesionālo izglītību pamatizglītības un vidējās izglītības pakāpē.”

Izglītības likums

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

-  Iesniegums, kurā norāda atbalsta pieprasīšanas pamatojumu (visi zemāk uzskaitītie punkti) ir iekļaujamā informācija :
o    Privātās skolas izglītojamo sarakstu, kuri deklarēti Mārupes novada teritorijā
o    Privātās skolas akreditācijas lapas kopiju
o    Privātās skolas īstenojamo mācību programmu licences
o    Izglītības iestādes rekvizītus.

Pašvaldības līdzfinansējums pirmsskolas izglītības apguvei privātajās pirmsskolas izglītības iestādēs (1,5 -7 gadi)

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Privātā pirmsskolas izglītības iestāde  iesniedz pakalpojuma saņemšanai nepieciešamos dokumentus:

-    iesniegumu, kurā norāda atbalsta pieprasīšanas pamatojumu 
-    izmaksu tāmi atbilstoši privātās PII apstiprinātiem iepriekšējā gada pēc naudas plūsmas uzskaitītiem izdevumiem vai gadījumā, ja tiek dibināta jauna privātā PII, atbilstoši apstiprinātai plānoto izdevumu tāmei ;
-    apliecinājumu, ka privātā PII nav nodokļu parādnieks Publisko iepirkumu likuma izpratnē;
-    Izglītības iestādes rekvizītus. 
 

Pēc dokumentu izvērtēšanas pašvaldība sagatavo līgumu par atbalsta piešķiršanas, izmaksāšanas un izlietošanas kārtību, kuru pēc parakstīšanas no pašvaldības puses iesniedz parakstīšanai Privātajai pirmsskolas izglītības iestādei.

Atbalsts tiek piešķirts par bērnu, kura deklarētā dzīvesvieta kopā ar vienu no likumiskajiem pārstāvjiem ir Mārupes novada administratīvajā teritorijā, kā arī kurš ir reģistrēts Mārupes novada pašvaldības vienotajā rindā uzņemšanai pašvaldības dibinātā pirmsskolas izglītības iestādē, bet pakalpojumu pašvaldības dibinātā pirmsskolas izglītības iestādē nesaņem.

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule)
Klātienē

Pakalpojuma apraksts

Pašvaldības atbalsts par privātās pirmsskolas izglītības iestādes (turpmāk – privātā PII) pakalpojumu tiek piešķirts Latvijas Republikas Izglītības iestāžu reģistrā reģistrētajai privātai PII, kas īsteno licencētu pirmsskolas izglītības programmu pašvaldības teritorijā deklarētajiem bērniem vecumā no pusotra gada vecuma līdz obligātās pamatizglītības ieguves uzsākšanai (1,5 - 7 gadi).   

Termiņš
14 mēneša laikā
Veidlapas
Apliecinājums(13.07 KB)
Atskaite(33 KB)
Tāme(45 KB)
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Klātiene

Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde

Konrādu iela 5, Mārupe, Mārupe, Mārupes nov., LV – 2167

E-pasts

izglitibas.parvalde@marupe.lv

Telefons

29556531

Pasts

Mārupes novada pašvaldība

Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupe, Mārupes nov., LV – 2167

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada pašvaldības domes 2023.gada 28.februāra Saistošie noteikumi Nr.4/2023 “Par kārtību, kādā Mārupes novada pašvaldības piešķir un izmaksā pašvaldības atbalstu bērnam, kurš saņem pakalpojumu privātajā pirmsskolas izglītības iestādē, vai līdzfinansējumu pie privātā bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēja”.

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Privātā PII iesniedz pašvaldībā:

1. iesniegumu, kurā norāda atbalsta pieprasīšanas pamatojumu

2. izmaksu tāmi atbilstoši privātās PII apstiprinātiem iepriekšējā gada pēc naudas plūsmas uzskaitītiem izdevumiem vai gadījumā, ja tiek dibināta jauna privātā PII, atbilstoši apstiprinātai plānoto izdevumu tāmei

3. apliecinājumu, ka privātā PII nav nodokļu parādnieks Publisko iepirkumu likuma izpratnē

Pašvaldības līdzfinansējums bērna uzraudzības pakalpojuma saņemšanai (1,5 - 5 gadi)

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Vecāks vai bērna likumiskais pārstāvis Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvaldei iesniedz pakalpojuma saņemšanai nepieciešamos dokumentus:
- Iesniegumu par līdzfinansējuma piešķiršanu;
- Vecāka vai bērna likumiskā pārstāvja savstarpējā līguma ar aukli kopiju.

Auklei ir jābūt reģistrētai Bērnu uzraudzības pakalpojumu sniedzēju reģistrā - Izglītības kvalitātes Valsts dienestā.

Pakalpojuma apraksts

Līdzfinansējums paredzēts pašvaldībā deklarētajiem bērniem aukles uzraudzības pakalpojuma nodrošināšanai (no bērna pusotra gada līdz piecu gadu vecumam), ja bērns reģistrēts rindā uzņemšanai pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādē, bet pakalpojums netiek nodrošināts. Līdzfinansējums tiek piešķirts par pilna laika (ne mazāk kā astoņas stundas darba dienā) bērnu uzraudzības pakalpojuma sniegšanu darba dienās.
Pašvaldības līdzfinansējums tiek pārtraukts, ja bērnam  piedāvāta vieta pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādē, bet  vecāki no piedāvātās vietas atteikušies , vai bērns uzņemts privātajā izglītības iestādē vai citas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādē

Termiņš
10 darba dienu laikā
Veidlapas
Iesniegums(15.48 KB)
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Klātiene

Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde

Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupe, Mārupes nov., LV – 2167

E-pasts

izglitibas.parvalde@marupe.lv

Pasts

Mārupes novada Izglītības dienests,

Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupe, Mārupes nov., LV – 2167

Telefons

67687143, 25448489

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

1. Iesniegums par aukles atbalsta piešķiršanu 

2. Līguma ar privāto bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju (aukli) kopija

3. Aukles izglītību apliecinoša dokumenta kopija (auklei ir jābūt reģistrētai Bērnu uzraudzības pakalpojumu sniedzēju reģistrā - Izglītības kvalitātes Valsts dienestā). 

Bērnu uzņemšana pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes rindā

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Bērna vecāks vai likumiskais pārstāvis pirmsskolas pieteikumu iesniedz elektroniski, aizpildot to tīmekļa vietnē www.epakalpojumi.lv .
Lai bērnu pieteiktu rindā uz bērnudārzu portālā  www.epakalpojumi.lv jāizvēlas sadaļa “Pirmsskolu pieteikumu reģistrs” .

Ja ir spēkā kāda no  saistošajos noteikumos norādītajām prioritātēm, tās ir jāatzīmē un jānosūta prioritāti apstiprinošs dokuments  (bernudarzs@marupe.lv ) šādos gadījumos:
o    bērniem Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos;
o    aizbildnībā esoši un audžu ģimenē ievietoti bērni;
o    bērni no daudzbērnu ģimenēm (trīs un vairāk bērni), ja bērna un viena bērna vecāka dzīvesvieta ir deklarēta pašvaldības administratīvajā teritorijā;
Prioritātei mainoties (vai izveidojoties jaunai) sistēmā ir jāveic korekcijas, norādot esošo prioritāti jānosūta prioritāti apstiprinošs dokuments  uz  e–pastu bernudarzs@marupe.lv.
 

Pakalpojuma apraksts

Iespēja vecākiem reģistrēt savus pirmsskolas vecuma bērnus pašvaldības izglītības iestāžu, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmas, rindās.
Iespēja iegūt vispārpieejamu informāciju par situāciju rindā uz pašvaldības izglītības iestādēm, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmas, kā arī informāciju par saviem personas datiem pirmsskolas rindu administrēšanas modulī.

Bērnu reģistrēšana pirmsskolas rindā notiek visa kalendārā gada garumā.
Pirmsskolas rindā bērns tiek reģistrēts, ja viņa deklarētā dzīvesvieta kopā ar vismaz vienu no likumiskajiem pārstāvjiem ir pašvaldībā.

Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Klātiene:
Mārupes novada Izglītības, kultūras un sporta pārvalde,
Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167

E-pasts:
izglitibas.parvalde@marupe.lv, elina.kazanova@marupe.lv  

Pasts:
Konrāda iela 5, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167

Tālrunis:
67687143, 29531106

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

- Bērna dzimšanas apliecība;
- Internetbankas autentifikācijas rīks.