SIA “Mārupes komunālie pakalpojumi” aicina darbā biroja administratoru/-i

29.03.2022.

SIA “Mārupes komunālie pakalpojumi”
aicina darbā uz noteiktu laiku
BIROJA ADMINISTRATORU/-I

Darba apraksts:

  • veikt uzņēmuma lietvedības kārtošanu, klientu zvanu pieņemšanu un apmeklētāju uzņemšanu;
  • organizēt dokumentu apriti uzņēmumā, veikt ienākošo, izejošo dokumentu reģistrāciju, izejošo dokumentu sagatavošanu, noformēšanu un nogādāšanu pasta nodaļā;
  • saskaņā ar vadības rezolūcijām un atbilstoši LR normatīvajos dokumentos noteiktajiem termiņiem veikt dokumentu izpildes kontroli;
  • sniegt tehnisko atbalstu biroja darbiniekiem darba procesu nodrošināšanai (kopēt, drukāt, skenēt, iesiet dokumentus, u.c., t.sk. saziņa ar klientiem, darbu grafiku noformēšana);
  • sagatavot vēstuļu un iekšējo dokumentu projektus pēc vadības norādījumiem;
  • izstrādāt un aktualizēt uzņēmuma nomenklatūru, organizēt tās apstiprināšanu;
  • veikt pirkumus uzņēmuma ikdienas saimnieciskās darbības nodrošināšanai;
  • veikt citus ar uzņēmuma saimnieciskās darbības nodrošināšanu saistītus uzdevumus pēc uzņēmuma valdes un vadības norādījumiem savas kompetences ietvaros.

Prasības kandidātiem:

  • pieredze sekretāres/-a un/vai biroja administratores/-a amatā vismaz 3 gadi;
  • obligāta pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmu EDUS vismaz 2 gadi;
  • vispārējā vidējā izglītība un amatam atbilstoša papildu izglītība;
  • izkoptas sadarbības un komunikācijas prasmes;
  • zināšanas un pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā;
  • pārzināt darba pienākumu izpildei nepieciešamos normatīvos aktus;
  • ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes – MS Office, Internet;
  • spēja strādāt komandā un patstāvīgi;
  • precizitāte, pozitīva attieksme, izteikta atbildības sajūta un augsta stresa noturība;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas (vismaz C1 līmenī), ļoti labas krievu valodas zināšanas un vēlamas angļu valodas zināšanas.

Mēs piedāvājam:

  • atbildīgu darbu stabilā uzņēmumā;
  • veselības apdrošināšanu un citas sociālās garantijas;
  • atalgojumu no 1000 līdz 1400 eiro (bruto).

Uzsākot darbu, darbiniekam tiek noteikts pārbaudes laiks - trīs mēneši.

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt uz e-pastu info@mkp.lv ar norādi – “Pieteikums ADMINISTRATORA vakancei” līdz 2022. gada 5. aprīlim. Jautājumu un neskaidrību gadījumā lūdzam zvanīt darba laikā uz tālruņa nr. 28670000.