Aicinām darbā Juridiskās nodaļas vadītāju

12.04.2022.

Mārupes novada pašvaldības Centrālās administrācija uz nenoteiktu laiku aicina darbā

JURIDISKĀS NODAĻAS VADĪTĀJU


Galvenie amata pienākumi:

  • plānot, organizēt un kontrolēt nodaļas darbu, atbildēt par nodaļai noteikto funkciju un uzdevumu izpildi;
  • nodrošināt nodaļas darbinieku amata pienākumu un uzdevumu sadali, novērtēt darba izpildes rezultātus un veikt nodaļas darbinieku novērtēšanu;
  • vadīt un izvērtēt ar pašvaldību interešu pārstāvību tiesvedības procesos saistītos jautājumus;
  • nodrošināt atzinumu sagatavošanu par nodaļai iesniegtajiem pašvaldības domes sēdei sagatavotajiem lēmumu projektiem un citiem dokumentiem;
  • atbilstoši savai kompetencei konsultēt, sniegt priekšlikumus un skaidrojumus pašvaldības domei juridiskajos jautājumos tiesību normu piemērošanā;
  • nodrošināt fizisko un juridisko personu iesniegumu izskatīšanu atbilstoši nodaļas kompetencei normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
  • izstrādāt iekšējo procedūru, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu pašvaldības kompetences jautājumos.

 Prasības pretendentiem:

  • profesionālā augstākā izglītība – maģistra grāds tiesību zinātnēs;
  • profesionālā pieredze civiltiesību un administratīvo tiesību jomā;
  • pieredze juridisko dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā;
  • pieredze pārstāvēt iestādi tiesā;
  • vismaz trīs gadu profesionālā pieredze līdzīga amata pienākumu veikšanā valsts vai pašvaldību darbā;
  • izpratne par pašvaldību darbību un šīs jomas reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem;
  • spēja izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus un spēja identificēt problēmas, saprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu;
  • labas komunikācijas, lietišķās saskarsmes un analītiskās prasmes;
  • spēja strādāt patstāvīgi un komandā, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību;
  • teicamas valsts valodas zināšanas.

Mēs piedāvājam:

  • mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 1 917 eiro;
  • interesantu un atbildīgu darbu profesionālā komandā;
  • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • darba vietu Daugavas iela 29, Mārupē, Mārupes pagastā, Mārupes novadā.

Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) ar norādi “Juridiskās nodaļas vadītājs” sūtīt līdz 2022. gada 29. aprīlim uz e-pasta adresi: vakance@marupe.lv.

Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka ar piemērotākajiem kandidātiem sazināsimies 2 nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Mārupes novada pašvaldība informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Mārupes novada pašvaldība, kontaktinformācija: Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, e-pasta adrese: marupe@marupe.lv
 

CITAS VAKANCES