Citi

Kapavietas uzturēšanas līguma noslēgšana

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Jāiesniedz aizpildīta iesnieguma veidlapa.

Pašvaldības īpašumu pārvalde tuvākajā iespējamā laikā no iesnieguma saņemšanas pašvaldībā, pārbauda iesniegto informāciju un novērtē situāciju dabā, sagatavo kapavietas apsekošanas aktu.

Ne vēlāk kā viena mēneša laikā no uzaicinājuma saņemšanas,  kapavietas uzturētājs noslēdz kapavietas 

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

Klātiene

E-adrese

        
Pakalpojuma saņemšanas veids:

Klātiene     

Pakalpojuma apraksts

Ja pašvaldības kapsētās ir izveidota ģimenes kapavieta un nav noslēgts kapavietas uzturēšanas līgums ar pašvaldību.

Termiņš
1 mēnesis
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Pašvaldības īpašumu pārvalde

Centra iela 4, Piņķos, Babītes pagastā, Mārupes novadā

E-pasts: ipasumu.parvalde@marupe.lv

Tālr. +371 27015486 (kapsētu pārvaldniece)

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada pašvaldības domes 2023. gada 25. oktobra saistošie noteikumi Nr. 40/2023  „Mārupes novada  pašvaldības kapsētu uzturēšanas noteikumi” 

Tematiskā sadaļa

Jauna apbedījuma veikšana pašvaldības kapsētās esošā ģimenes kapavietā

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Jāiesniedz aizpildīta iesnieguma veidlapa ar klāt pievienotiem dokumentiem.
Pēc lēmuma pieņemšanas par kapavietas piešķiršanu, viena mēneša laikā ar personu tiek noslēgts kapavietas uzturēšanas līgums ar pašvaldību.

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

Klātiene   

E-adrese

      
Pakalpojuma saņemšanas veids:

Klātiene     

Pakalpojuma apraksts

Jauna apbedījuma veikšanai esošā ģimenes kapavietā pašvaldības kapsētās, kapavietas uzturētājam jāsaskaņo apbedījuma veikšana un jāveic grozījumi kapavietas uzturēšanas līgumā.

Termiņš
2 darba dienas
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Pašvaldības īpašumu pārvalde

Centra iela 4, Piņķos, Babītes pagastā, Mārupes novadā

E-pasts:ipasumu.parvalde@marupe.lv

Tālr. +371 27015486 (kapsētu pārvaldniece)

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada pašvaldības domes 2023. gada 25. oktobra saistošie noteikumi Nr. 40/2023  „Mārupes novada  pašvaldības kapsētu uzturēšanas noteikumi” 

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

-  Rakstveida iesniegums par jauna apbedījuma izveidošanu ģimenes kapos un izmaiņu reģistrēšanu noslēgtā kapavietu uzturēšanas līgumā;
-  Dzimtsarakstu nodaļas izsniegtas miršanas apliecības kopija (uzrādot oriģinālu);
-  Kremēta mirušā pelnu urnas apglabāšanas gadījumā – dokuments, kas apliecina kremēšanas faktu, kopiju (uzrādot oriģinālu);
-  Personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība).

Jaunas kapavietas piešķiršana pašvaldības kapsētās

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Jāiesniedz aizpildīta iesnieguma veidlapa ar klāt pievienotiem dokumentiem.

Pēc lēmuma pieņemšanas par kapavietas piešķiršanu, viena mēneša laikā ar personu tiek noslēgts kapavietas uzturēšanas līgums ar pašvaldību.

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

Klātiene 

E-adrese

        
Pakalpojuma saņemšanas veids:

Klātiene     

Pakalpojuma apraksts

Jaunas kapavietas pašvaldības kapsētās piešķir, ja mirušās personas pēdējā deklarētā dzīvesvieta vai personas, kura organizē mirušā apbedīšanu, laulātā, lejupējā (bērna) un augšupējā (vecāka vai vecvecāka) līnijā vai sānu līnijā (vientuļa brāļa vai māsas) apbedīšanai, deklarētā dzīvesvieta ir Mārupes novada administratīvā teritorija.

Termiņš
2 darba dienas
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Pašvaldības īpašumu pārvalde

Centra iela 4, Piņķos, Babītes pagastā, Mārupes novadā

E-pasts: ipasumu.parvalde@marupe.lv

Tālr. +371 27015486 (kapsētu pārvaldniece)
 

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada pašvaldības domes 2023. gada 25. oktobra saistošie noteikumi Nr. 40/2023  „Mārupes novada  pašvaldības kapsētu uzturēšanas noteikumi” 

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

-   Rakstveida iesniegums par kapavietas piešķiršanu un uzturēšanas tiesību piešķiršanu;

-   Dzimtsarakstu nodaļas izsniegtas miršanas apliecības kopija (uzrādot oriģinālu);

-   Kremēta mirušā pelnu urnas apglabāšanas gadījumā – dokuments, kas apliecina kremēšanas faktu, kopiju (uzrādot oriģinālu);

-   Personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība).

 

Pabalsta piešķiršana medikamentu iegādei

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Jāierodas Mārupes novada pašvaldībā iesnieguma iesniegšanai.
Iesniegumam pievieno:
-    Izziņa par trūcīgas vai maznodrošināta ģimenes/personas statusu
-    Ārstējošā ārsta izziņa 027/u
-    Izdevumus apliecinošs dokuments.

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē

Pakalpojuma saņemšanas veids:

Pabalstu izmaksā pabalsta pieprasītājam iesniegumā norādītajā veidā - kredītiestādes norēķinu kontā vai skaidrā naudā Valsts akciju sabiedrības “Latvijas Pasts” nodaļās.

Pakalpojuma apraksts

Pabalsts trūcīgām vai maznodrošinātām personām medikamentiem līdz 200.00 EUR gadā.

Veidlapas
Iesniegums(21.52 KB)
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Sociālais dienests

  • Daugavas iela 29, Mārupe (tālr.67149869)
  • Mazcenu aleja 33/3, Jaunmārupe (tālr.67933735)
  • Centra iela 3, Piņķi (tālr.67914550)
  • Daudzfunkcionālais centrs "Babīte", Liepu aleja 17, Babīte (tālr.67914924)
  • Dienas centrs "Tīraine", Viršu iela 4, Tīraine (tālr.27873903)

Pirmdienās, ceturtdienās  9.00 - 18.00.

Dienas centrā Skulte, Skultes iela 31, Skulte (tālr.67806599)

Pirmdienās 10.00 – 14.00

Ceturtdienās 14.00 – 19.00 

e-pasts: socialaisdienests@marupe.lv

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

-    Izziņa par trūcīgas vai maznodrošināta ģimenes/personas statusu
-    Ārstējošā ārsta izziņa 027/u
-    Izdevumus apliecinošs dokuments.

Asenizācijas komersantu reģistrācija

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Kas jādara, lai varētu veikt asenizatora reģistrāciju? 

1. Aizpildītu iesniegumu ar pievienotajiem dokumentiem (iesnieguma veidlapu skatīt zemāk) asenizators vai viņa pilnvarota persona iesniedz Mārupes novada domes klientu apkalpošanas centros (Mārupē, Daugavas ielā 29 un Piņķos, Centra ielā 4), pa pastu vai elektroniski uz e-pastu: marupe.info@marupe.lv (elektroniski normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajā kārtībā);

2. asenizatora reģistrācija tiek veikta, ja tas atbilst saistošajos noteikumos izvirzītajām prasībām;

3. ja Asenizators atbilst visām saistošo noteikumu prasībām, Mārupes novada pašvaldības īpašumu pārvalde publicē pašvaldības tīmekļa vietnē informāciju par asenizatora reģistrāciju.

 

Pakalpojuma apraksts

Sadzīves notekūdeņu apsaimniekošanai/ transportēšanai un novadīšanai centralizētajā kanalizācijas sistēmā speciāli izveidotās notekūdeņu pieņemšanas vietās asenizatoram  ir jāreģistrējas Mārupes novada pašvaldībā.

Reģistrācijas derīguma termiņš

Asenizatoru reģistrē Komersantu reģistrā uz laiku līdz vienam gadam.

Lai varētu sniegt asenizācijas pakalpojumu Mārupes novada administratīvajā teritorijā, asenizatoram ir jāatbilst šādām prasībām:

  • ir noslēgts līgums par savākto notekūdeņu nodošanu ar attīrīšanas iekārtu īpašnieku, valdītāju vai turētāju;
  • ir reģistrēts Latvijas Republikas komercreģistrā;
  • ir tiesīgs veikt kravas autopārvadājumus vai pašpārvadājumus Latvijas Republikas teritorijā, izņemot, ja pakalpojums tiks sniegts ar traktortehniku, izmantojot asenizācijas mucu un ir saņemta speciālā atļauja (licence) VSIA “Autotransporta direkcijā”;
  • tam nav nodokļu parādu Latvijas Republikā, kas kopsummā pārsniedz 150 eiro;
  • nav uzsākts maksātnespējas process vai apturēta tā saimnieciskā darbība;
  • tam ir spēkā esoša civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polise atbilstoši komersanta komercdarbības veidam. Polisē jāiekļauj zaudējumu atlīdzība asenizatora klientam (asenizācijas pakalpojuma saņēmējam), kas radušies pēc pakalpojuma sniegšanas/ darbu pabeigšanas un atbildība par videi nodarītajiem zaudējumiem;
  • nodrošina specializēto transportlīdzekli notekūdeņu savākšanai un pārvadāšanai, kurš ir reģistrēts Latvijas Republikā noteiktā kārtībā, tas ir aprīkots ar GPS sistēmu maršruta kontrolei;
  • iepriekšējos 12 (divpadsmit) mēnešos pirms pieteikuma iesniegšanas nav pieļāvis Noteikumu un citu normatīvo aktu pārkāpumus ūdenssaimniecības jomā, tai skaitā nav bijis izslēgts par pieļautajiem pārkāpumiem no Asinezatoru reģistra.
Termiņš
10 (desmit) darba dienu laikā
Veidlapas
Pakalpojuma maksa
nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

KONSULTĀCIJAS

Mārupes pašvaldības īpašumu pārvalde

Piņķos, Centra ielā 4

Tālr. 27827535

REĢISTRĀCIJAS PAKALPOJUMA PIETEIKŠANA

Mārupes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centros

Daugavas ielā 29, Mārupē,

Centra ielā 4, Piņķos

e-pasts: marupe@marupe.lv

 

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Kādi dokumenti man nepieciešami?

1. Uzņēmuma vadītāja vai tā pilnvarotas personas apliecināta noslēgtā līguma kopija par savākto notekūdeņu nodošanu ar attīrīšanas iekārtu īpašnieku, valdītāju vai turētāju;

2. uzņēmuma vadītāja vai tā pilnvarotas personas apliecināta Civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polises kopija;

3. dokumenti, kas pamato specializētā transportlīdzekļa atbilstību normatīvu prasībām (Noteikumu 12.6.punkts);

4. uzņēmuma vadītāja vai tā pilnvarotas personas apliecināta transportlīdzekļu nomas līguma kopija, ja pieteikuma iesniedzējs nav tā īpašnieks vai nav minēts kā turētājs transportlīdzekļa reģistrācijas apliecībā.

Pašvaldības dokumentu kopiju, arhīva informācijas un izrakstu saņemšana.

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

1. Pakalpojuma pieprasītājs iesniedz iesniegumu par arhīva izziņas vai dokumenta atvasinājuma saņemšanu. Iesniegumā norāda nepieciešamā dokumenta izmantošanas mērķi. 

2.Atbildīgais speciālists pārliecinās vai prasītais dokuments atrodas pašvaldības arhīvā, sazinās ar pakalpojuma pieprasītāju un informē par iemaksājamo pašvaldības nodevas apmēru un veic neieciešamā dokumenta sagatavošanu.

3. Pakalpojuma pieprasītājs veic apmaksu saskaņā ar Mārupes novada domes 21.06.2010. saistošajiem noteikumiem Nr.16 “Par nodevu pašvaldības oficiālo dokumentu saņemšanai”.
Apmaksu var veikt klātienē Mārupes novada domes kasē skaidrā naudā vai ar norēķinu karti vai veicot pārskaitījumu uz Mārupes novada domes kontu, maksājuma mērķi norādot “Par arhīva pakalpojumu”.

4. Pēc apmaksas veikšanas, dokuments tiek izsniegts/izsūtīts pakalpojuma pieprasītājam. Ja iesniegumā norādīts dokumentu sagatavot elektroniski parakstītu, tad tas tiek nosūtīts uz pakalpojuma pieprasītāja norādīto elektroniskā pasta adresi vai oficiālo elektronisko adresi.

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē
Iestādes e-pakalpojums (mājaslapa)

Pakalpojuma saņemšanas veids:
Klātiene
Pasts
E-pasts, e-adrese (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu)

 

Pakalpojuma apraksts

Pēc pieprasījuma izsniedz dokumentu atvasinājumus (domes sēžu lēmumi, aktus par būvobjektu nodošanu ekspluatācijā, būvatļaujas u.c.) un izziņas no pašvaldības arhīva

Termiņš
iespējami īsā laikā, nepārsniedzot 1 mēnesi
Pakalpojuma maksa
1,40 EUR par dokumenta katru lpp.
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada pašvaldības
Klientu apkalpošanas centrs

Daugavas iela 29, Mārupe
Mārupes novads, LV-2167
E-pasta adrese: marupe@marupe.lv
Tālr. 67934695

Pirmdienās, ceturtdienās: 9.00-18.00
Otrdienās, trešdienās: 9.00-17.00
Piektdienās: 9.00-15.00

 

 

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

1. Ministru kabineta 06.11.2012. noteikumi Nr.748 “Dokumentu un arhīvu pārvaldības noteikumi”

2. Mārupes novada domes 16.11.2021. saistošajiem noteikumiem Nr.21Par nodevu pašvaldības izstrādāto oficiālo dokumentu un apliecinātu to kopiju saņemšanai

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Iesniegums

Mārupes novada pašvaldības īpašumā esošo sporta bāžu noma

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Jāiesniedz iesniegums telpu nomai vai pieteikums atvieglojumiem Mārupes novada pašvaldībā. 
Tiek izvērtēts iesniegums un pieņemts lēmums.
Pozitīvas atbildes rezultātā iesniedzējs tiek aicināts noslēgt līgumu par sporta bāzes izīrēšanu.
 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē

Pakalpojuma saņemšanas veids:
Klātiene
Pasts
E-pasts, e-adrese (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu)

Pakalpojuma apraksts

Mārupes novada dome izīrē pašvaldības īpašumā esošās sporta bāzes, saskaņā ar telpu nomas cenrādi: Mārupes sporta kompleksu, Tīraines sporta kompleksu, Mārupes vidusskolas sporta bāzi, Jaunmārupes pamatskolas sporta bāzi, Skultes sākumskolas sporta bāzi, stadions, Jaunmārupē, stadions, Skultē, laukums Gerberu ielā, skeitparks Jaunmārupē.

Termiņš
Līdz 1 mēnesim
Pakalpojuma maksa
Saskaņā ar nomas maksas cenrādi
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167

Tālr. 67934695

Pirmdienās, ceturtdienās: 9:00-18:00

Otrdienās, trešdienās: 9:00-17:00

Piektdienās: 9:00-15:00

e-pakalpojums.png

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu

Mārupes novada dome izīrē pašvaldības īpašumā esošās sporta bāzes, saskaņā ar 2014.gada 30.aprīļa Mārupes novada Domes sēdes Nr.6 lēmumu Nr. 29 apstiprinātiem Mārupes novada pašvaldības sporta zāļu, laukumu, izglītības un kultūras iestāžu telpu nomas cenrādi.
Mārupes novada domes saistošie noteikumi Nr.12/2014. “Par atbalsta sniegšanu juridiskām un fiziskām personām sporta un veselīga dzīvesveida veicināšanai Mārupes novadā” .

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Sporta bāžu īrei nepieciešams uzrakstīt iesniegumu adresētu Mārupes novada Domei, kuru sporta bāzi un kādos laikos vēlas īrēt.
Lai saņemtu atvieglojumus uz sporta bāžu īri ir nepieciešams iesniegt pieteikumu un visus dokumentus, kas prasīti Mārupes novada domes saistošajos noteikumos Nr.12/2014. 

Informācijas sniegšana par aktuālajiem projektu konkursiem novadā Mārupes novada iedzīvotājiem, biedrībām un uzņēmējiem

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

1. Pieteikties informācijas saņemšanai pa e-pastu – nosūtot attiecīgu pieprasījumu brīvā formā uz e-pastu.
2. Pieteikties konsultācijām – pie Mārupes novada Tūrisma un uzņēmējdarbības atbalsta aģentūras uzņēmējdarbības speciālistes,iepriekš par to vienojoties.
3. Konsultācijas iespējams saņemt arī telefoniski, zvanot uzņēmējdarbības speciālistei.

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:
Klātiene
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule)
Iestādes e-pakalpojums (mājaslapa)
E-pasts 
Tālrunis

Pakalpojuma saņemšanas veids:

Klātiene
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule)
Iestādes e-pakalpojums (mājaslapa)
E-pasts 
Tālrunis

Pakalpojuma apraksts

Informācijas sniegšana nepieciešama, lai veicinātu Mārupes novada attīstību, dzīves vides kvalitātes uzlabošanos un aktīvu sabiedrisko grupu un nevalstisko organizāciju iesaistīšanos novada attīstībā.

Sniegt aktuālu informāciju un konsultācijas Mārupes novada iedzīvotājiem, uzņēmējiem un biedrībām par finansējuma piesaistes iespējām un projekta pieteikumu sagatavošanu savas organizācijas/mērķa grupas attīstībai.

Pakalpojuma rezultātā Mārupes novada iedzīvotājiem, uzņēmējiem un biedrībām ir iespēja saņemt:
1)    Aktuālu informāciju par izsludinātiem/plānotiem projektu konkursiem;
2)    Profesionālas konsultācijas par izsludināto/plānoto projektu konkursu nosacījumiem un to atbilstību konkrētā projekta idejai;
3)    Konsultācijas projekta pieteikuma sagatavošanai.

Termiņš
Līdz 1 nedēļai
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Tūrisma un uzņēmējdarbības atbalsta aģentūra

Bebru iela 10,  Mārupe, Mārupes novads, LV-2167

Tālr. 27725236

E-pasts: 

sigita.meiksane@marupe.lv
agentura@marupe.lv

Tematiskā sadaļa

Tūrisma informācijas sniegšana iedzīvotājiem un viesiem par atpūtas iespējām novadā

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

1. Pieteikties informācijas saņemšanai pa e-pastu – nosūtot attiecīgu pieprasījumu brīvā formā uz e-pastu.
2. Pieteikties konsultācijām – pie Mārupes novada Tūrisma un uzņēmējdarbības atbalsta aģentūras tūrisma speciālistes.
3. Konsultācijas iespējams saņemt arī telefoniski, zvanot tūrisma speciālistei.

Pakalpojuma apraksts

Pakalpojuma rezultātā jebkurš interesents var saņemt informāciju par atpūtas iespējām Mārupes novadā.

Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Klātienē

Mārupes novada Tūrisma un uzņēmējdarbības atbalsta aģentūra

Bebru iela 10, Mārupe, Mārupes novads, LV 2167

Pasts

Bebru iela 10, Mārupe, Mārupes novads, LV 2167

E-pasts

turisms@marupe.lv

patricija.vevere@marupe.lv

Tālrunis

27047566

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Nav

Notariālo darbību veikšana

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Vērsties Bāriņtiesā apmeklētāju pieņemšanas laikā līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu un notariālās darbības veikšanai nepieciešamos dokumentus.

Valsts nodevas:

Par darījuma akta projekta sagatavošanu – 11,38 EUR

Par darījuma apliecināšanu – 7,11 EUR

Par testamenta sastādīšanu vai atsaukšanu – 18,50 EUR

Par testamenta pieņemšanu glabāšanā – 34,15 EUR

Par pilnvaras sagatavošanu – 4,27 EUR

Par pilnvaras apliecināšanu – 2,85 EUR

Par paraksta apliecināšanu – 2,85 EUR

Par apliecinājumu un citu darbību reģistra izraksta sastādīšanu un izsniegšanu – 1,42 EUR par katru lappusi Par noraksta vai izraksta sastādīšanu – 1,42 EUR par katru lappusi

Par noraksta, izraksta vai kopijas apliecināšanu – 0,43 EUR par katru lappusi

Par paziņojuma izsniegšanu – 4,27 EUR

Par apliecības izsniegšanu par izsniegto paziņojumu – 4,27 EUR

Par nostiprinājuma lūguma sastādīšanu – 7,11 EUR

Par paraksta apliecināšanu uz nostiprinājuma lūguma – 4,27 EUR

Par mantojuma saraksta sastādīšanu – 48,38 EUR

Par cita veida dokumentu sastādīšanu – 4,27 EUR par katru lappusi.

Apmaksu iespējams veikt izmantojot norēķinu karti norēķinoties Bāriņtiesā. Norēķinu rekvizīti: Saņēmējs: Mārupes novada dome Reģ.Nr.:90000012827 Konts LV69UNLA0003011130405 AS “SEB Latvijas Unibanka” Kods UNLALLV2X (maksājuma mērķi norāda par kādu pakalpojumu tiek maksāts)

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:
Klātiene

Pakalpojuma saņemšanas veids:
Klātiene

Pakalpojuma apraksts

Mārupes novada Bāriņtiesa Civillikumā noteiktajos gadījumos sniedz palīdzību mantojuma lietu kārtošanā, gādā par mantojuma apsardzību, kā arī izdara apliecinājumus un pilda citus šā likuma 61.pantā norādītos uzdevumus, ja šajos novados nav notāra. Novados, kuros ir teritoriālā iedalījuma vienības, Bāriņtiesa minētos uzdevumus veic tajās novada teritoriālā iedalījuma vienībās, kurās nav notāra - notariālos pakalpojumus var saņemt Mārupes novadā deklarētie iedzīvotāji, izņemot tos iedzīvotājus, kas deklarēti Mārupē, Mārupes novadā un Piņķos, Babītes pagastā, jo šajās teritoriālajās vienībās ir notārs.
Saskaņā ar Bāriņtiesu likuma 61.panta otro daļu bāriņtiesas apliecinājums juridiskā ziņā pielīdzināms notariālajam apliecinājumam.
Bāriņtiesa:
•    Apliecina darījumu, ja to slēdz attiecīgās bāriņtiesas darbības teritorijas (Mārupes novadā) iedzīvotāji savstarpēji un ar citām personām un darījumu summa nepārsniedz  8537,00 EUR;
•    Apliecina līdzmantinieku un kopīpašnieku vienošanos par mantojuma vai kopīpašuma sadali (neatkarīgi no īpašuma vērtības), ja sadalāmā manta vai tās daļa atrodas attiecīgās bāriņtiesas darbības teritorijā (Mārupes novadā);
•    Ieraksta testamentu grāmatā attiecīgās bāriņtiesas darbības teritorijas iedzīvotāju testamentus, pieņem glabāšanā to privātos testamentus (neatkarīgi no novēlētās mantas vērtības), kā arī pieņem bāriņtiesai glabāšanā nodoto testamentu atsaukumus (neatkarīgi no testatora dzīvesvietas);
•    Apliecina attiecīgās bāriņtiesas darbības teritorijas iedzīvotāju pilnvaras (izņemot universālpilnvaras) un pieņem pilnvaru atsaukumus;
•    Apliecina attiecīgās bāriņtiesas darbības teritorijas iedzīvotāju paraksta īstumu uz dokumentiem;
•    Apliecina tāda dokumenta noraksta, kopijas vai izraksta pareizību, kurš attiecas uz konkrēto personu;
•    Pēc līdzēju iesnieguma saņemšanas izsniedz paziņojumu par līguma grozīšanu vai uzteikšanu līdzēju pretējām pusēm, ja tās dzīvo attiecīgās bāriņtiesas darbības teritorijā;
•    Apliecina parakstu uz nostiprinājuma lūguma zemesgrāmatai (Zemesgrāmatu likuma 60.pants), ja viens no līdzējiem dzīvo attiecīgās bāriņtiesas darbības teritorijā;
•    Sagatavo dokumentu projektus.

Pakalpojuma maksa
Pēc apstiprinātā cenrāža
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada Bāriņtiesa

Apmeklētāju pieņemšanas laiks:
pirmdiena, ceturtdiena 9.00 - 18.00

Nepieciešams personu apliecinošs dokuments.
Par katras notariālās darbības nepieciešamajiem dokumentiem aicinām konsultēties:

Salas pagastā ar Vandu Kaņepi

apmeklētāju pieņemšanas laikos vai pa tālruni 28676559, vai sazinoties pa e - pastu: vanda.kanepe@marupe.lv

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Nepieciešams personu apliecinošs dokuments.
Par katras notariālās darbības nepieciešamajiem dokumentiem konsultēties ar Mārupes novada Bāriņtiesas locekli Vandu Kaņepi apmeklētāju pieņemšanas laikos vai pa tālruni 28676338, vai sazinoties pa e - pastu: vanda.kanepe@marupe.lv.

 

 

Domes sēžu lēmuma noraksta/izraksta izsniegšana

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Jāiesniedz iesniegums ar sev saistošo jautājumu pašvaldībā.

Pēc Domes sēdes, tiek sagatavots lēmums, kurš tiek nosūtīts iesniedzējam.

Pirmreizējā lēmuma izsniegšana ir bez maksas.

 

Lai saņemtu atkārtotu pašvaldības domes vai komitejas lēmuma apliecinātu atvasinājumu, pēc iesnieguma iesniegšanas būs jāveic pašvaldības nodevas maksa  1,40 eur par katru lappusi.

 

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule) 
Klātienē

Pakalpojuma saņemšanas veids:

E-adrese  (t.sk. elektr. parakst.)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pasts 
Klātienē

Pakalpojuma apraksts

Iedzīvotājs ar iesnieguma palīdzību lūdz  domei pieņemt lēmumu par sev saistošu jautājumu.
Pašvaldības speciālisti ierosina dažādu procesu uzsākšanu, kura risinājumam nepieciešams pieņemt lēmumu.

Apliecinātu dokumenta atvasinājumu izsniedz personai, kas saistīta ar lēmumu.

Termiņš
Lēmuma noraksta saņemšana piecas darba dienas pēc domes sēdes
Veidlapas
Iesniegums(22.55 KB)
Pakalpojuma maksa
Pirmreizēji bez maksas
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta:

Mārupes novada pašvaldība

Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167

Tālr. 26336253, 29624403

Pirmdienās, ceturtdienās: 9:00-18:00

Otrdienās, trešdienās: 9:00-17:00

Piektdienās: 9:00-15:00

Normatīvie akti, kas regulē pakalpojuma sniegšanu
Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Iesniegums

Iesniegumu pieņemšana Mārupes novada pašvaldībā

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Jāiesniedz iesniegums pašvaldībai, pēc nepieciešamības pievienojot klāt pielikumus.

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

  • izmantojot e-adreses kontu.
  • izmantojot savu e-pastu,
  • izmantojot iestādes e-pakalpojumu Mārupes novada domes tīmekļvietnē www.marupe.lv.
  • Klātiene

Pakalpojuma saņemšanas veids:

Klātiene
Pasts
E-adrese, e-pasts (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu)

Pakalpojuma apraksts

Iesniegums ietver pašvaldības kompetencē esošu lūgumu, sūdzību, priekšlikumu vai jautājumu. Iedzīvotājs uz iesnieguma pamata var pieprasīt pašvaldības rīcībā esošo informāciju, pieteikt pašvaldības pakalpojumu saņemšanu, ierosināt dažādu procesu uzsākšanu.

Termiņš
Atbildi vai starpatbildi uz iesniegumu pašvaldība sniedz viena mēneša laikā, ja normatīvajos aktos nav noteikts cits termiņš
Veidlapas
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Mārupes novada pašvaldība
Klientu apkalpošanas centrs

Daugavas iela 29, Mārupe
Mārupes novads, LV-2167

Centra iela 4, Piņķi

Babītes pagasts, Mārupes novads, LV-2107
E-pasta adrese: marupe@marupe.lv
Tālr. 67934695

Pirmdienās, ceturtdienās: 9.00-18.00
Otrdienās, trešdienās9.00-17.00
Piektdienās:9.00-15.00

 

Tematiskā sadaļa
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

Iesniegums pašvaldībai. (šo veidlapu izmanto, ja nav izveidota speciāla iesnieguma veidlapa attiecīgajam pašvaldības pakalpojumam)