Aicinām darbā Juridiskās nodaļas vadītāju

17.11.2023.

Mārupes novada pašvaldības Centrālā pārvalde uz nenoteiktu laiku aicina darbā

JURIDISKĀS NODAĻAS VADĪTĀJU

Galvenie amata pienākumi:

  • plānot, organizēt un kontrolēt nodaļas darbu, atbildēt par nodaļai noteikto funkciju un uzdevumu izpildi;
  • nodrošināt nodaļas darbinieku amata pienākumu un uzdevumu sadali, novērtēt darba izpildes rezultātus un veikt nodaļas darbinieku novērtēšanu;
  • vadīt un izvērtēt ar pašvaldību interešu pārstāvību ar tiesvedības procesiem saistītos jautājumus;
  • nodrošināt atzinumu sagatavošanu par nodaļai iesniegtajiem uz pašvaldības domes sēdi sagatavotajiem lēmumu projektiem un citiem dokumentiem;
  • savas kompetences ietvaros konsultēt, sniegt priekšlikumus un skaidrojumus pašvaldības domei juridiskajos jautājumos tiesību normu piemērošanā;
  • nodrošināt fizisko un juridisko personu iesniegumu izskatīšanu atbilstoši nodaļas kompetencei normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
  • izstrādāt iekšējo procedūru, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu pašvaldības kompetences jautājumos.
     

 Prasības pretendentiem:​

  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs (vēlams maģistra grāds);
  • profesionālā pieredze civiltiesību un administratīvo tiesību jomā;
  • pieredze juridisko dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā;
  • pieredze pārstāvēt iestādi tiesā;
  • vismaz trīs gadu profesionālā pieredze līdzīga amata pienākumu veikšanā valsts vai pašvaldību darbā;
  • izpratne par pašvaldību darbību un šīs jomas reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
  • spēja izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus un spēja identificēt problēmas, saprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu;
  • labas komunikācijas, lietišķās saskarsmes un analītiskās prasmes;
  • spēja strādāt patstāvīgi un komandā, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību;
  • teicamas valsts valodas zināšanas;
  • nevainojama reputācija.

 

Mēs piedāvājam:

  • mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 2300 eiro;
  • interesantu un atbildīgu darbu profesionālā komandā;
  • papildu sociālās garantijas – veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu, ikgadējo novērtēšanas prēmiju atbilstoši darba rezultātiem, atvaļinājuma pabalstu;
  • darba vietu Daugavas ielā 29, Mārupē, Mārupes novadā.

 

Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) ar norādi “Juridiskās nodaļas vadītājs” sūtīt līdz 2023. gada 29. novembrim uz e-pasta adresi: vakance@marupe.lv.

Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka ar piemērotākajiem kandidātiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

 

Mārupes novada pašvaldība informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Mārupes novada pašvaldība, kontaktinformācija: Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, e-pasta adrese: marupe@marupe.lv