Aicinām darbā Sociālā dienesta vadītāju

23.11.2022.

Mārupes novada Sociālais dienests uz nenoteiktu laiku aicina darbā  SOCIĀLĀ DIENESTA VADĪTĀJU

Aicinām darbā mērķtiecīgu Sociālā dienesta vadītāju, kurš veiksmīgi vadīs komandu un sniegs ieguldījumu pašvaldības sociālās palīdzības un pakalpojumu nodrošināšanas attīstībā.

 

Sociālā dienesta vadītājs


 
Galvenie amata pienākumi:

  • vadīt sociālā dienesta komandu, motivējot to kopēju mērķu sasniegšanai;
  • sagatavot iestādes budžeta projekta tāmi, plānot un kontrolēt piešķirto līdzekļu racionālu izmantošanu;
  • plānot un organizēt sociālo darbu, sociālo pabalstu un pakalpojumu sniegšanu personām un personu grupām, kurām tas nepieciešams;
  • sniegt priekšlikumus jaunu pakalpojumu ieviešanai un esošo pakalpojumu uzlabošanai un optimizēšanai,
  • nodrošināt iestādes attīstības stratēģijas izstrādi un īstenošanu;
  • sniegt klientiem informāciju un konsultācijas par sociālo pakalpojumu saņemšanas iespējām, kā arī citu informāciju, kas sekmē klientu problēmu risināšanu un savas sociālās situācijas uzlabošanu;
  • pārvaldīt iestādes finanses, nodrošinot budžeta plāna izstrādi un atbilstošu tā izpildi;
  • nodrošināt iestādes lietojumā nodotā nekustamā īpašuma un mantas lietderīgu izmantošanu un apsaimniekošanu;
  • veicināt darbinieku profesionālo izaugsmi.

Prasības pretendentiem:

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība (vēlams sociālā darbā vai tiesību zinātnēs, vai sabiedrības vadības zinībās);
  • pieredze vadošā amatā ne mazāk kā trīs gadi, vēlams valsts vai pašvaldības institūcijā, ar sociālo palīdzību, sociālo pakalpojumu sniegšanu saistītā jomā;
  • pieredze un izpratne par finansēm, vispārējiem uzskaites un plānošanas principiem;
  • pieredze darbā ar dažādām sociālajām grupām un prasme orientēties klientu tiesību un interešu aizsardzības jautājumos sociālās palīdzības, sociālo pakalpojumu un sociālās rehabilitācijas jomā;
  • sociālās jomas normatīvo aktu pārzināšana, zināšanas personāla vadībā;
  • stratēģiska domāšana, labas prezentēšanas, komunikācijas un organizatoriskās prasmes, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office programmatūru;
  • vēlama darba pieredze dokumentu pārvaldības sistēmā Doclogix un budžetu plānošanas sistēmā MicroStrategy.

Piedāvājam:

  • interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu;
  • atalgojumu 1890 eiro (pārbaudes laikā) līdz 2100 eiro  pirms nodokļu nomaksas;
  • veselības apdrošināšanu, atvaļinājuma pabalstu un citus iestādē noteiktos motivācijas elementus atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem;
  • darba vietu – Daugavas ielā 29, Mārupē, Mārupes novadā.

Pieteikuma dokumentus motivācijas vēstuli un CV ar norādi  “Mārupes novada Sociālā dienesta vadītājs” sūtīt: e-pasta adresi: vakance@marupe.lvlīdz 2022. gada 6. decembrim.

          
Mārupes novada pašvaldība informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. 


Datu apstrādes pārzinis ir Mārupes novada pašvaldība, kontaktinformācija: Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, e-pasta adrese: marupe@marupe.lv.