1. Iesniegumu iesniegšana Klientu apkalpošanas centrā :
1.1. Persona ierodas Klientu apkalpošanas centrā, aizpilda iesniegumu un iesniedz klientu apkalpošanas darbiniekam, kurš iesniegumu reģistrē.
1.2. Persona iesniegumu var nosūtīt pa pastu uz adresi Mārupes novada dome, Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167.
1.3. Elektroniski iesniegumu, kas parakstīts ar elektronisko parakstu, var nosūtīt uz pašvaldības oficiālo e-pastu marupe.info@marupe.lv, marupe@marupe.lv.
2. Iesniegumu iesniegšana pie konkrēta speciālista:
2.1. Persona ierodas pie attiecīgās jomas speciālista, uzrāda personu apliecinošu dokumentu, (ja personu pārstāv pilnvarota persona, ir uzrādāma pilnvara).
2.2. pēc pašvaldības speciālista lūguma persona iesniegumam pievieno nepieciešamo dokumentu kopijas, kuri nepieciešami lēmuma pieņemšanai domes sēdē.
Pakalpojuma pieprasīšanas veids:
Klātiene
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Pakalpojuma saņemšanas veids:
Klātiene
Pasts (t.sk. kurjers, ierakstīta vēstule)
E-pasts (t.sk. elektr. parakst.)
Atbilstoši likumam „Par pašvaldībām” īstenot pašvaldībai noteiktās funkcijas un uzdevumus
Atbildes sniegšana uz iedzīvotāju iesniegumiem, domes kompetencē esošu jautājumu risināšana
Pašvaldības speciālistu uzdevums iepazīties ar pieņemtā lēmuma saturu, nodrošinot pieņemtā lēmuma izpildi
„Iesnieguma likums” – personai iesniedzot iesniegumu.
Nolikums „Par dokumentu apriti Mārupes novada pašvaldībā” - personas iesniegtā iesnieguma reģistrēšana.
Domes lēmumi tiek noformēti un parakstīti likumā „Par pašvaldībām” 37. pantā noteiktā kārtībā un termiņos.
Konsultāciju veidā pie attiecīgā speciālista.
Informācija mājas lapā.